Gå til innhold

hvor ofte har dere kynnere/sammentrekninger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har 2 uker igjen til termin, og siste dagene synes jeg at jeg har det hele tiden.... kommer så fort jeg reiser meg og gjør noe, og noen ganger selv om jeg bare sitter i ro. De er ikke spesielt vonde, bare slitsomme og litt ubehagelige... bare lurte på om det er normalt å ha det så mye på slutten? betyr det at det liksom kan begynne når som helst? eller pleier det å holde på sånn noen uker før fødsel?

Leter nok litt etter tegn til fødsel :o) kunne tenkt meg å få ut denne ungen nå :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har noen erfaringer ang dette? er det bare meg??

Skrevet

her kommer de haglende inn hele tiden!

kommer om natta også, våkner av at jeg sliter med å få puste...

noen er vonde og noen ikke, men er ikke fred å få....

jeg har 5 uker igjen til termin, håper ho holder seg inni der litt til :)

vertfal til føda opner igjen :)

Skrevet

Hei, skal du også føde i Volda i beg. av august?

Skrevet

Den var til Stinemor.

Skrevet

Jeg har hatt kynnere siden omtrent 3 måned tipper jeg...

Har aldri giddi å talt dem, men som regel så er det vel hvertfal 5-10 i timen...

Nå mot slutten (Har ei uke til termin) har de blitt litt kraftigere, og de sitter mer som en "belte" rundt hele magen OG ryggen.

I begynnelsen, og før den siste tiden har det bare sitti på magen...

Nå er det itt mer murring i dem på en måte...

Jeg "rister litt på hodet" når jeg ser at det står i bøker f.eks at man skal holde seg i ro for å ungå kynnere, slappe av osv.. jeg får kynner like ofte når jeg sitter i godstolen, liger i senga, er ute på gå tur, løfter jentungen, lager middag, står oppreist...

Altså, jeg får kynner uavhengig av hva jeg gjør/ikke gjør....

Om det er tegn til at noe skjer hos deg... ? Tja.. hvis du ikke har vært plaget før, så kan det jo godt hende at det er noe "på gang"... du får krysse fingrene...

(Krysser mine egne som bare det her ! ;-)

Skrevet

jepp det er planen :)

har termin 10 aug så bør kunne klare å holde seg på plass til vertfal 30 juli :)

Skrevet

moro, jeg har termin 11. august. Skal føde i Volda jeg også. Kanskje vi møtes der da. Bor du i Volda?

Skrevet

Har kynnere omtrent konstant fra jeg står opp til jeg legger meg. De kommer og går ganske så regelmessig hele dagen. Kan ikke røre meg i det hele tatt før jeg får kynnere.

De er ikke vonde, men jeg blir sliten i magen av det. På kvelden er jeg helt støl:)

Jeg var hos JM forrige uke og hun mente det kunne være tegn på at fødselen ville starte tidlig, men hun kunne ikke si noe sikkert. Det er visst mange med masse kynnere som går over termin også. I tillegg er babyen veldig langt nede i bekkenet, så fødselen kan egentlig skje når som helst i følge JM.

Håper h*n holder seg litt lenger inni der. Er i uke 35 nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...