Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Flere som har det likedan! Får ikke til å spy jeg da, men har faktisk vært kvalm i over 2 mnd nå! 1.trimester er over, men kvalmen er fortsatt her! :-(
Trultemora er presseklar!! Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Huff da... Har du fått litt nærmere termin nå da? Hvordan går det ellers?
Solskinnsjenta Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Akk, gleden ved å bære flere... Det går over til slutt, frem til da: skaff deg seaband - akupressurarmbånd, drikk ingefærte, bland farris og eplejuice, spis lite og ofte, spis før du står opp, be legen din om kvalmestillende, spis grønne druer og salt snacks. Det er fælt så lenge det står på, og du har min fulle sympati, men det går over til slutt! Jeg lover! Trøsteklem og lykke til fra
Happy H Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 samme her, suuuper kvalm.trodde d sku gi seg no som eg e fullgåtte 12uker,men neida. seaband hjelper,så d anbefales.blir ikkje kvitt kvalmen,men den e ikkje så intens!
Bigm@mm@*Fødekl@r* Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 Jeg også! Uff helt forferdelig, har sluttet å kaste opp men er fortsatt kvalm hver eneste dag er 3o uker i morgen...sukk.. så har ikke gitt seg her enda! Forrige gang var jeg kvalm m oppkast frem t uke 14 og thats it.. åh hadde det bare vært sånn nå. Håper det gir seg tidligere for deg, for det er ufattelig slitsomt i lengden. Lykke til, og husk at det venter deg noe fint til slutt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå