Gå til innhold

Dere som forsøker å lage jente;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange dager opptil eggløsning har dere samleie? Øker dagen før el sjansen for gutt?

(Har veldig lyst på en av hver som dere skjønner;) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det råder en oppfattning om at gutter tåler minere (men dette vet vi kanskje av erfaring, lol!) Og at de derfor må lages tettere opp til eggløsning. Regner med at dette er bare var. Lykke til med å lage jente (også gutt da, vis det blir det)

Skrevet

Dette er det verste jeg har lest... Vær takknemlig om dere får friske barn eller i det hele tatt blir gravide dere! Hilsen lykkelig guttemamma!

Skrevet

Hm, noen hormoner som herjer hos deg el?

Hilsen en annen lykkelig guttemamma, som tillater seg å ønske seg en av hvert kjønn!

Skrevet

Nei, ingen hormoner, jeg mener i fullt alvor at det er trist at det er så utrolig viktig å få jenter og at mange mammaer sier de er SÅ glad for at de skal ha eller har fått jente, som om gutter er annenrangs.

Skrevet

Jeg har en gutt fra før, derfor jeg ønsker en jente nå. Hadde jeg fått jente sist, ville ønsket vært gutt denne gangen.. Det har ikke noe med favorisering av jenter å gjøre, men av det motsatte kjønn av det man allerede har vært så heldig å få.

Skrevet

Ok, men du blir sikkert ikke skuffet over å få en gutt til heller? To mødre på barselgruppen min har en datter hver fra før, og fikk hver sin gutt nå - og de behandler helt seriøst guttene sine som litt annenrangs enn jentene, sier at det er pappaens barn og at døtrene er mer "deres" og at da de fikk jenter første gang syntes de synd på de som fikk sønner... Folk med slike holdninger burde kanskje gå litt i seg selv, men da skjønner jeg at du ikke er en av de...

Skrevet

Jeg blir ABSOLUTT IKKE skuffet over å få en gutt til nei. Og slike mennesker som du prater om over her burde komme seg en tur på jobben min, og prise seg lykkelige for at de har fått friske barn og ikke multifunksjonshemmede barn som er avhengig av hjelp 24-7!

Skjønner det ble en misforståelse her, og beklager det. Er kun pga at jeg har fått et kjønn allerede at jeg synes det hadde vært koselig med en av hver:)

Ha en strålende kveld, og lykke til med prøvinga!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...