Gå til innhold

Herreguuud, brystspreng..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ettåringen min og pappaen har dratt nedover til feriehuset vårt på sørlandet. De dro imorgest mens jeg var på jobb, så har ikke ammet siden igår kveld. Og det kjennes, for å si det sånn... Har prøvd å "håndpumpe". Brystpumpe har jeg ikke lengre.. Har til og med vondt i ryggen pga. det. Hva i all verden skal jeg gjøre? Flyr nedover torsdags ettermiddag, og er ikke fremme før torsdags kveld..

Noen gode råd, tips, etc????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg en varm dusj og ta deg god tid med å håndpumpe :o)

Lykke til!!

Skrevet

Kjenner meg igjen der. Ta deg en VARM dusj og håndmelk i dusjen, eller legg to varme kluter på puppene og håndmelk deg samtidig. Dra skikkelig over, slik at du får ut alle klumpene som samler seg med melk. Skikkelig vondt med melkespreng, og som du sier, det setter seg i ryggen også.. hadde så vondt sist at jeg ikke kunne løfte armene over hodet!!

Skrevet

Har akkurat tatt meg en varm dusj og prøvde og håndpumpe da også, men akkurat like sprengt og hardt enda... Håper ikke det er fare for betennelse når det går flere dager? Har en jobb som krever litt løft og slikt, så håper virkelig det ikke går ut over jobben..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...