Yo&La+spire Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Eg har tenkt å kjøpe mei tai til jenta mi, men vil vente litt....bærer henne mye i sjal, men sambo vil ikke..."det er for jenter" haha....han gikk med på mei tai da. Men...lille er 4 mnd strax og vi kommer ikke til å kjøpe med en gang, lurer derfor på om det er smartere å kjøpe toddler bare? Eg vil helst ikke, for eg har funnet en fin babyhawk....men hvor lenge kan eg bruke den da? Bare til et år og så "må" eg ha toddler?
LivetErEnLek Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Snuppa mi er ett år til søndag og vi har en babyhawk til henne. Hun sitter fremdeles fint i den, men tror vel kanskje det er på tide å tenke på en ny en. Men toddler er en relativt ny greie, og før brukte man da den vanlige til de ble nærmere tre år, så det er vel bare jeg som leter etter en unnskyldning til å kjøpe meg en ny ;-) De skal være ganske store før man bruker toddler (tror det er ca 80 cm) og da må du jo vente ganske så lenge før du kan kjøpe en hvis ikke jenta de er veeeeeeldig lang da.
mamma&piratene Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Babyhawk kan brukes til ca 18mnd ,kan brukes lengre med armene utenfor. Gutten min er ca 11 kg og 8mnd og er kjempe fint å bære han i babyhawk`en =) Han stortrives !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå