Ny sneip i juni 2009! Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Hei Noen som vet hvilken størrelse jeg bør velge på svømmebleiene fra Libero? Snuppa veier vel ca 10,5 kg. Den ene størrelsen er vel 6-12 kg, mens den andre er 10-18... Blir den største for stor tror dere? Noen som har prøvd de?
Blomsterenglene Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Vi bruker de største.. dem er ikke store synes jeg.. min er 8 mndr og veier 10.6.. Jeg hadde valgt de største..
gammel røy Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Jeg ville droppet svømmebleien og heller kjøpt en svømmetruse (med plastikk inni som holder bæsjen inni trusa dersom det kommer et uhell). En slik truse holder ting på plass og kan brukes igjen og igjen. Er derfor billigere, men også finere. De koster rundt kr. 60 på f.eks. Lindex. De skal sitte godt på og ikke være for store. Vi har badet masse og har aldri hatt noe uhell, men ofte vil man jo flere ganger i vannet i løpet av dagen og da er det dumt å måtte bruke flere slike bleier.
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2007 Tusen takk for svar. Jeg har også en badebukse med bleie i, men da vi skal bade hver dag, opptil flere ganger om dagen i en uke, så trenger jeg noe å bytte med! Vi skal nemlig til Kreta og kose oss :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå