Gå til innhold

KAKAAAAO !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lyst å gratulere en ny bileier av Ford Focus C-Max ?? =D

Fikk den for 185 inkl ALT ! De skulle ta service på den nå, jeg får nye dekk med alufelger både sommer og vinter, de polerer over hele bilen og fjerner evtl småriper, registrering + årsavgift med, 6 mnd garanti + + +

KJEMPEFORNØYD !

JIPPIIIII !!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi! Grattis!!! Det var ikke dårlig. Da synes jeg du fikk med mye i prisen, bare dekk og felg er jo verdt mange penger.

Nice, nice! Kjør pent, da! Tror ikke du kommer til å angre på at du valgte en C-max. Det blir nok bare når du ser opp på oss som eier S-max når vi cruser forbi.... :-D

Skrevet

Hehe vi får si at C-Maxn er alenemødrenes S-Max :P

Takk for det :) Føler jeg fikk med mye ja !!! GØØY ! Nå skal snuppa og jeg cruiiise rundt hihi !

Skrevet

c-maxen er genial

jeg synes s-max'en blir for stor (fast medlem i vm i kræsjing)

Skrevet

hehe den er stor nok for meg iallefall !!! :) c-maxen mener jeg, men den er også stor nok for lommeboken min hehe !

S-maxen er NIIIIICE da !!!!!

Skrevet

jo, absolutt--kjempefin!!!

men jeg synes ikke det er kjempeenkelt når jeg kjører forbi en max å se om det er s eller c...

Skrevet

nice:-)

Og en veeeldig god bil. Med skiboks på taket runger'n som familebil hos oss!!!

Skrevet

Åååh så bra :) Kan jeg spørre hvor mange barn du har ? Funker det greit med barnesete i den ? Så dere har denne bilen ja ? Fortell da, glad i å kjøre den ??? Bruker den mye bensin ? Eller har dere kanskje diesel ?!

Skrevet

Øi.... S-maxen er akkurat passe stor, den da! Men den føles ikke stor når du kjører eller skal parkere eller sånt. Jeg parkerer den enklere på en trang plass, enn hva jeg gjorde med Mondeoen. Kanskje en god del takket være parkeringssensorene... Og jo, jeg ser forskjell på en C-max og en S-max...... Bortsett fra rett forfra, da er de utrolig like.

Du får bare ta deg en tur hitover, da vet du, Kjipe-Laila, så skal du få bli med å kjøre en tur i S-maxen min! ;-D

Skrevet

Hehe jeg blir gjerne med ! Gleder meg til å kjøre min også ! Ingen følelse er som den første kjøreturen i ny bil !

Min første bil var en New VW Beetle ! Er sikker på jeg var 10 cm høyere når jeg kjørte den, stolt som en haaaaaaane :D

ÅÅÅH SOM JEG GLEDER MEG TIL MIN KJÆRE LILLE C-MAX :D

Skrevet

Da har jeg sjekket ut begge biler både c og s, jeg personlig kunne ikke se noen annen forskjell utifra finnbildene annet enn interiør og kanskje bakdelen på bilen litt. MEN så er det ikke rette stedet å se heller, man ser det nok bedre in real life. Men smaxn må jo være bedre da den er myyye dyrere, sånn er det jo bare :)

Skrevet

Dyrere og større, men ser man reelt på det, så er S-maxen helt sikkert IKKE verdt så mye mer penger enn C-maxen...

Lykke til med den nye lille bilen din! :-D

Skrevet

Takk :D Lykke til videre med den store din hihi !

Skrevet

hehe, bare misunnelig jeg, vettu:-)

neida, vi hadde også mondeo før, jeg synes den var så lang og teit - og da vi hadde den på service, fikk jeg låne en c-max, og blei jaggu litt forelska:-)

men kanskje vi skal vurdere s-max senere, da...

Fikk ornda en god pris på en demo-kjerre, og ble den stolte eier:-)

har tilgang på stor bil når vi skal skikkelig på langtur, så for oss holder den i massevis (som sagt: med skiboks på taket når det behovet måtte være)

S-max'en er veldig trafikksikker bil, da, gjorde det jo knall forleden på en test

Skrevet

2 barn..funker så greit, atte..

litt trangt med vogn og en bag til oss alle når vi skal på langtur, men stort sett låner vi en større bil av forledrene mine da.

dessuten: skiboks

elsker å kjøre den bilen

har diesel, og fyller ikke ofte--bruker ganske lite, tror jeg (skal legges til at dette ikke er min sterke side...)

Skrevet

hehe, bare misunnelig jeg, vettu:-)

neida, vi hadde også mondeo før, jeg synes den var så lang og teit - og da vi hadde den på service, fikk jeg låne en c-max, og blei jaggu litt forelska:-)

men kanskje vi skal vurdere s-max senere, da...

Fikk ornda en god pris på en demo-kjerre, og ble den stolte eier:-)

har tilgang på stor bil når vi skal skikkelig på langtur, så for oss holder den i massevis (som sagt: med skiboks på taket når det behovet måtte være)

S-max'en er veldig trafikksikker bil, da, gjorde det jo knall forleden på en test

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...