lullen snart 4trollunger :) Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 er gift så jeg bruker mannens etternavn.
Moyra Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Bruker sambo/forlovedes etternavn.. Han sitt etternavn er sjeldent, og det er ikke mitt.. Dessuten skal jeg vel ha hans etternavn etterhvert jeg også
twoboys & a girl Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2007 Har en sønn fra før å han har sin fars etternavn som mellomnavn og mitt som etternavn. Venter nå nr to ikke samme far. Har planer om å gifte oss, men vet ikke når. Han har det mest brukte -sen navnet, mens jeg har et spesielt etternavn. Men han vil ikke ha mitt fordi familien min ikke er helt stabile. Har vurdert "eget" navn. Men så kommer det ann på hvor mye av sønnen min sitt navn jeg kan forrandre. Er alene om foreldreansvaret. Ennå et halvt år igjen før det må være klart. Vil bare høre andres synspunkter.
persilla med en prins Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 er du alene med foreldreansvaret så kan du forandre så mye du vil på etter navnet,Lykke til
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Er gift så vi har alle pappa og min kjæres etternavn =0)
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 Jeg har mitt, gubben har sitt og snuppa har begge. Nå er begge etternavnene sjeldne, derfor begge. Hvis/når vi gifter oss så tror jeg kanskje vi skal vurdere at jeg tar hans i tillegg til mitt, og han tar mitt i tillegg til sitt. Hvis han ikke vil ta mitt, så tar jeg heller ikke hans *ler* Det blir ikke enklere ved at vi skal ha tre ulike versjoner at etternavnene vår gitt.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 Jeg og ungene har mitt og hans etternavn. Vi er gift, men jeg har beholdt mitt etternavn og tatt hans i tillegg. Begge er helt vanlige -sen navn, men det går bra )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå