Lille L Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 snuppa er snart 8mnd og jeg merker hun vil ha mindre mme hun drikker kanskje 250ml om dagen, men så får hun grøt 3-4 ganger om dagen og litt frukt + brødskive.. Er dette normalt og er det farlig??
mammatilpia Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Ifølge min helsesøster bør en baby på den alderen drikke det dobbelte. Jeg kan ikke uttale meg om det er farlig at hun ikke gjør det. Datteren min elsker fortsatt mme. Har du forsøkt å gi henne mme før du gir annen mat? Jeg ville også prøvd å få i henne vann, hvis hun drikker så lite. I tillegg ville jeg startet med å gi henne litt middag, og ikke bare grøt.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Jeg tok opp med min hs om hvor mye en baby skal drikke av mme når han var 6 mnd og hun sa at når han var så stor,så skulle en først gi mat,deretter melk,melken skulle ikke komme i veien for maten.Dermed regulerte barnet dette selv,det var ikke noe minstemål eller maxmål de gikk ut fra.
Lille L Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2007 Hun drikker masse vann til grøten og ut på dagen.. Middag nekter hun og spise har prøvd siden 6mnd.. Hjemmelaget, glass you name it hun vil ikke ha det. Men, hun drikker vel 180ml når hun står opp og kanskje 150ml ut på dagen til sammen og 200ml før hun legger seg.. Så ja det er litt mer enn 250 da men alikavell det er mindre en det hun pleide og drikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå