Gjest Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Hei hei.. Titter inn på en liten førvisitt fra 1.tri (er 11+5 i dag), og lurer på en liten sak. Vi skal til jordmor den dagen jeg akkurat er 13 uker på vei - er det mulig å høre hjertelyd da, eller er det for tidlig? Blir happy før svar
mlkt Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Hei Så artig. jeg er og 11+5 i dag.De sier at det kan være vanskelig å finne hjertelyd, så man må ikke få panikk dersom det ikke skjer, men som oftest finner de den med litt leting. Forrige gang tror jeg at jeg var 13+. brukte litt tid men så kom verdens vakreste lyd. Lykke til:)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 jeg var hos jordmora da jeg var 13+1 å det gikk kjempefint å høre hjertelyden da, men hun advarteå forhånd at dersom vi ikke hørte noe så var det ikke noe å bekymre seg for=)
camosilla Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Jeg fikk høre hjertelyden sist jeg var hos legen, og det var i begynnelsen av uke 11. Ble også advart om at det ikke var sikkert jeg fikk høre forde det var tidlig. Uansett var det en rar følelse å få høre den raske dunkinga
Maja08-gravid med nummer 4 :o) Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Hei, vil bare si at jeg var hos jordmor da jeg var 17 uker på vei, og da fant ikke jordmora fosterlyden.. Det var skikkelig ekkelt og jeg ble sent til sykehuset for en sjekk. På UL var alt helt fint, og nå i uke 20 hørte jordmora lyden uten problemer. Sikkert greit å vite at sånn kan det også vaere.. Men, lykke til!!
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Tusen takk for svar - var nesten godt og høre at man ikke alltid kan høre den så tidlig, for de siste dagene har jeg begynt å tenke "tenk om vi ikke hører noen ting?!" og ville nok isåfall blitt nervøs med en gang. Men nå slipper jeg å tenke på det - men satser seff. på å få høre det vakre lille hjertet slå Artig at vi er like langt tigermor - godt å se at det er andre enn meg som tjuvstarter litt på andre tri. =)
Lillesmil:D Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 jeg var hos jordmor i dag, jeg er 12+3. vi hørte den med en ganng. så det går fint ann...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå