ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 f.eks svarte jeans med hvit genser? en hvit dame dressjakke til sorte jeans og en hvit topp under? fotografen vil helst at klærne skal være nøytrale..og jeg eier ikke noe særlig med pentøy... hva syntes dere? godkjent? aldri vært hos fotograf før.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Ville valgt svart jeans med hvit genser/topp
kompemor Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Er det du som skal fotograferes? Spør fotografen hva som er vanlig. Det gjør vi når barna skal fotograferes og synes vi har fått gode tips. Det som gjelder for alle er vel å ha på noe som ikke er helt hippt nå, heller litt klassisk som er greit å ha på veggen i mange år. Babyene skal ofte ha på minst mulig, men det passer jo kanskje ikke hvis det er du:)
ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2007 det er meg og jenta mi =) skal ta 1 årsi bilder=) på henne skal jeg ha en søt liten hvit kjole med blonder og en lys rosa sløyfe =) og på alenebildet har jeg tenkt å ha en rosa body med blonder =) men meg selv vet jeg ikke...blir vel noe nøytralt i svart hvitt...tar med litt forskjellig jeg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå