Maaaamy. Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Hvor skal vi dra på ferie???? Vi bor i Bergens-området. Det har hele tiden vært så usikkert på når samboer fikk ferie, så vi har ikke kunnet bestilt noe tur. Kunne jo ha tenkt oss til danmark, men det virker som om det meste er oppbestilt. Vi kan reise rundt den 24 juli. Regner med vi kommer til å ta turen nedover til sørlandet. Men hva bør vi få med oss? hvor er det fint å bo med ei lita jente på 15 mnd? Har lyst å leie oss en plass som vi kan bo "fast" i flere dager, så vi slipper pakke opp og ned hele tiden. Heller ta dagsturer i området hvor vi bor...Noen som har noen gode tips? Eventuelt på en reise til utlandet med fly, men helst ikke mer enn 2 timer. Jeg hater å fly, og tror snuppa vil få trøbbel med å være i ro så lenge.. hehe.
kompemor Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Hva med å kombinere med noen dager på sørlandet og så ta en av fergene fra Kristiansand til Danmark og være der noen dager. Sjekk colorline og master ferries for gode tilbud. Båtene tar ikke mer enn drøye to timer hver veg fra Kr.sand. Mange leier ut hytter, leiligheter som vel blir billigere alternativer i Norge enn Hotell.
Maaaamy. Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2007 Det var kanskje ikke så dumt. Tenkte ikke på andre enn color line og fjord line jeg. Så da skal jeg ta meg en tur inn der og se litt:) Hyggelig dersom det er flere som har noen gode alternativer osv. Gjerne fine plasser til å overnatte. Jeg krever nok en litt annen standard nå når vi har barn, enn det jeg gjorde før. Da tok vi alt på sparket...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå