kløver Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Tenkte kanskje noen her hadde funnet fram til noen lure tips for å stagge halsbrann i løpet av første eller andre trimester... Jeg kommer over hit i disse tider. 12+0 i dag :-).
bomper`n Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 lovehearts hjelper ( sånne dropps veit du) høres sikkert litt rart ut, men prøv, det funker;)
storkenerpåvei. Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Gavison piller og flytende.reseptfritt på apoteket!
Håp & lille Hopp-Overtid Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Jeg kjøpte Link på apoteket. Det var helt trygt å ta sa de, og ofte det legen anbefalte. Ikke overdrive da selvfølgelig.
Krokodillemor Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Jeg får litt halsbrann på kvelden og synes da det hjelper å ikke spise sen middag. Spiser noe mildt til kvelds og drikker melk til. Det demper hvertfall halsbrannen. Ellers hjelper Nyco og sånne produkter, men det er jo ikke bare å bruke dem daglig.
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Fikk tips av jordmor forrige dagen, og det var annanas Tro det eller ei så er halsbrann borte vekk hos meg. Jeg spiser både fersk og i den uskkrede fra boks
Yarn Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 Ananas? Det må testes:) Ellers kan melk (eventuelt is) hjelpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå