Gå til innhold

Mini er så sår i stumpen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 17 mnd, og har vært sår i flere uker nå.

Smører og smører...men det blir ikke bedre. Ikke verre heller, men allikevell!

Hun sier "aua" når jeg vasker henne. Stakkar...

Smører med sinksalve og prøver litt potetmel innimellom.

Noen som har gode tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

d kan være sopp, viss ikke prøv at hun går mye i bar stump, gjør ingenting om du må tørke litt tiss her og der. ellers så har cosmica på apoteket en knall god sink salve. lykke til :-)

Skrevet

Veldig bra krem ; INOTYOL, fåes kjøpt på apoteket! Den er helt suveren! Prøv den!

Skrevet

Lufting er kjempe bra! Og om ikke det hjelper, kjøp krystallfiolett på apoteket! Det er et rennende middel som er SUPERT!! Aberet er at hun blir blå-lilla av den, hehe... Det er veldig fargeekte, så pass på at du ikke søler. Bruk litt bomull og påfør med! Da jeg brukte det, lot jeg det tørke, og så smurte jeg på et tykt lag med sinksalve (jeg bruker silulen sinksalve fra apoteket, veldig fornøyd) for at ikke noe skal komme ned på utslettet/sårheten!

Dette er et godt gammelt middel, som desverre betraktes som avleggs av mange, men jeg har kjempegod erfaring med det! Anbefales på det sterkeste, både på sårhet, sopp og vanlig bleieutslett!

Skrevet

Øsypus pasta er en meget god salve som du får kjøpt på apoteket, den blir brugt på de fleste sykehus her i landet!

mvh

Skrevet

prøvd krystalfiolett eller aselli salve? Vask med olje i vann, la barnet gå barrompet eller bare en truse.

Skrevet

KRYSTALLFIOLETT fra apoteket . De sa til meg at den dreper sopp også. Datteren min har vært plaget med sår stump men den fikser det på et par dager. Dypp en q-tips nede i flasken og stryk på det såre området. La det lufttørke og smør evt på sinksalve over. gjør det ved hvert skift i et par dager. Hvis ikke det ar gått over om et par tre dager, så spør legen din. NB. Krystallfiolett farger møbler og klær og du får det ikke av så vær forsiktig.

lykke til

Skrevet

Noen kan også reagere på typen bleie. Prøvd å bytte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...