Gå til innhold

hva er deres dypeste hemmelighet som ingen andre vet om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hilsen nyskjerrig:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm. Den var tricky...

Det må være at jeg ikke liker folk som stiller uten identitet. -Det kan vel ikke være noe annet? Da måtte jeg i tilfelle hatt et rl.

Skrevet

Egentlig ingenting. Jeg klarer ikke holde kjeft om noe og gjør heller ikke mye galt, så det meste blir fortalt her.

Skrevet

mine dypeste hemmeligheter er de vennene mine forteller meg. De tar jeg med i graven. Og det er ganske mange av dem!

Skrevet

Den er så hemmelig at den tar jeg med meg i grava. Desverre var jeg dum å luftet den for to venninner som stod meg nær på den tiden, nå prater jeg nesten ikke med de lenger å er livredd for at de sier det videre. Men men sånn er no det.

Skrevet

Da tar du den jo ikke med deg i grava. Men du har jo fortalt det til noen, og da kan du vel legge det ut her også ? Så forferdelig er det vel ikke.

Skrevet

Hvorfor jeg prøvde selvmord når jeg var 15, grunnen var at jeg følte meg verdiløs, var i veien, var dum, at ingen elsket meg.

Men har aldri sagt det til noen

Skrevet

Tar den med i grava for de personene hemmeligheten handler om.

Jeg var ung og dum som sa det til to venninner, tenkte ikke så langt.

Den er ganske forferdelig så orker ikke engang å skrive den ned.

Skrevet

Jeg prøvde også med det med hensikt å lykkes da jeg ble gravid og faren til barnet og familien hans gikk hardt ut og prøvde å tvinge meg til abort. De tilbød til og med mye penger for at jeg skulle gjøre det. Jeg var ung og de la ut om at jeg aldri ville klare å ta meg av barnet alene og han kom overhodet ikke til å stille opp, han skulle derimot gjøre det vanskelig for meg. Da jeg våknet på sykehuset, var jeg så glad for å leve og bestemte meg for å beholde barnet. Det beste valget jeg noen gang har tatt og jeg har et nydelig barn og vi klarer oss mer enn bra nok.

Skrevet

At mamma fikk meg til å "vaske" pappas penis når jeg var ca 6-7 år.

Pappa var svært syk og var helt pleietrengende.

Dette har jeg for første gang delt med en person i dag og nå dere.

Det er godt å endelig slippe å bære dette alene.

Nå jobber jeg med å tilgi mamma for alt det hun har gjort og ikke gjort, som hun burde gjøre som mor.

Skrevet

Hvis jeg sier det, så er det jo ikke en hemmelighet lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...