ApriIbaby Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Så får jeg den akkurat passe stor til rommet, og den blir (kanskje) akkurat som jeg vil ha den......
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Hehe, du er ikke gal.. Forloveden min har lyst til og snekre juniorseng til sønnen vår f.eks bil.. He-he.. Synes det er så fint at barn får et sånt sånt at det er lissom ingen som har det.. Ikke sant?
ApriIbaby Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2007 Drt er både koselig, praktisk og gøy. Spørsmålet er vel heller om det noen gang blir en ferdig seng her...... Tenkte på noe i Ole Brumm stil jeg da....Kanskje ikke så overraskende at jeg ikke ha lyst å lage bil..... 'hehe*
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Samme tanke har jeg. Jeg har kjøpt hus og skal lage skikkelig gutterom... Lyst å lage en sjørøver skute hihi... Men så var det hvordan jeg skal gjøre det da hihi. Noen som har tips så setter jeg pris på det.
forvirret... Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Synes det er lurt jeg! Sambo snekret sengen til eldstemann her. Han hadde litt lite rom, så vi fikk den i akkurat passelig størrelse til rommet =) Så er det jo kjempe moro at han har laget den også. Gøy å ta vare på=)
ApriIbaby Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. juli 2007 Har søkt litt på nettet nå - ikke funnet noen idiot sikker oppskrift ennå. Si i fra hvis du finner noe. Kanskje vi skal møtes for en snekker kveld? *ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå