Gå til innhold

noen som har grobag her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Erfaringer med disse? Jeg har akkurat bestilt en grobag til gutten min på 6mndr. Han sover vanligvis med teppe over seg, men har i det siste begynt å turne rundt. Da finner jeg han som regel med teppet over hodet, eller uten teppe. Derfor tenkte jeg at en slik pose kunne være tingen. Noen som har en slik pose? Holder det med en, eller bør jeg ha flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt en slik pose (tror det er det samme).. En slik nattpose som ikke bindes fast ikke sant? Men i allefall.. Gutten min er litt over 3 mnd. og har begynt og virre veldig i sengen om natta.. Og det største marerittet mitt var og finne han under dyna. Så den dagen (forrige fredag) så gikk jeg til innkjøp av en slik pose. Og siden vi begynte og bruke den så har han ligget helt rolig! Helt utrolig=) Jeg er så glad for at jeg kjøpte den!

Jeg har kjøpt en foreløpig, nå bruker han posen med en langermet pysj, noen ganger med teppe over, og noen ganger uten.. Kommer an på temperaturen..

Til vinteren, hvis jeg ikke vil ha dyne over, så må vi nok gå til innkjøp av den vinterpose også.. Men den jeg har kjøpt vokser med barnet da, så kan bruke den til han er 3 år..=)

Skrevet

Jeg har både den tykkeste posen (2,5 tog) og den aller tynneste posen (0,5 tog), og er veldig fornøyd med de.

Siden snuppa sparket av seg dyna, så var det et godt alternativ for oss.

jeg har den som er 6-18 mnd, men selger mente man fint kan bruke den utover det også. De er jo kjempelange.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...