Forskeren Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Hvilken MT anbefaler dere? Ser f.eks at Babyhawk har i to str... Og hvordan er det å knyte på seg en MT? Vanskelig å bære på ryggen? (når man skal knyte selv..?)
*Mustang Sally* Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Det finns mange mei taier. Og mange fins i baby og toddler str. Jeg bruker kun baby str for toddler blir stor. eldstemann er 21 mnd og 15 kg og jeg bruker babyhawk. Skal kjøpe en dotedot mei tai også. Så minste har en også. ikke vanskelig å bære på rygg, men jeg ville ventet til babyen var 6 mnd. En baby under 6 mnd trenger å ligge inntil mamma sitt bryst:) www.dotedot.com er veldig fine. Rask levering og god bærekomfort. eller du kan se på www.tettinntil.com. Mye hjelp å få der hvis du lurer på noe. Alt ifra knytinger til andre nyttige ting. Håper å se deg der
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Bestilte en fra Lotusbarn en MT med seler og stropper istedet for disse båndene du knyter. Får litt vondt i ryggen av den,men tror det skyldes litt dårlig innstilling. Lillefrøkna er nemlig like skeptisk som jeg forventet og jeg må holde godt rundt henne mens jeg bærer og får ikke stilt inn selene optimalt av den grunn. Kjøpte også denne varianten for å slippe knytinga, syns det så vanskelig ut. Men, hun har faktisk sovnet i den:))
Kondis som en murstein Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Jeg bestilte fra www.babyhawk.com igår ) Var så mange fine mønstre der inne at det ble vanskelig å bestemme seg...
Kondis som en murstein Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Var den til meg? Isåfall betalte jeg 91 dollar med frakt )
St.Sunniva Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 Takk :-) Mulig jeg vil ha en til....eller evt et vevd sjal :-)
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 Jeg har også babyhawk og er kjempefornøyd med min. Bærekomforten er upåklagelig, også for meg med både dårlige skuldre og rygg. Det er instruksjoner for knytting på tettinntil som nevnt her oppe, med bilder. Noen sender også med dvd med instruksjoner. Det er slett ikke vanskelig:) Lykke til med valg av bæretøy!
Forskeren Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 3. juli 2007 Hvilken valgte du, da MajaSøtaMi? Var veldig mange mønstre der, ja...
Forskeren Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 3. juli 2007 Takk! Har fra før elastisk sjal som jeg bruker nå - MobyWrap (lillegutt er kun 1 mnd gml så det er perfekt) + Ergo bæresele som jeg brukte mye til eldstejenta og kommer til å bruke igjen! Men er blitt litt "hekta" på bæring, har også en ringslynge, men den synes jeg ikke er noe særlig enda i alle fall, kanskje bedre når han blir større? Er det samme type Babyhawk som fås på babyhawk.com og på lotusbarn?
Kondis som en murstein Skrevet 3. juli 2007 #11 Skrevet 3. juli 2007 Jeg hadde veldig lyst på den med grå flames, hehe... Men er redd jeg kom til å bli litt lei den på en måte ) Så det ble denne (med "natural straps"): http://babyhawk.com/catalog.php?item=1742&catid=3&ret=catalog.php%3Fcategory%3D3
Kondis som en murstein Skrevet 3. juli 2007 #12 Skrevet 3. juli 2007 Funket ikke linken....? http://babyhawk.com/catalog.php?item=1742&catid=3&ret=catalog.php%3Fcategory%3D3
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #13 Skrevet 3. juli 2007 Hmmm, jeg har ringslynge og de skal visst være ekstra fine på de aller minste barna, fordi da kan de ligge inni helt nær mamma...
Forskeren Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 4. juli 2007 Den var fin, da! Men jeg har gutt, så må kanskje velge litt mer "gutteaktig", he-he...
Forskeren Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 4. juli 2007 Ja, jeg vet ikke hva som er galt med vår "mor-sønn-ringslynge-match", men det går ikke helt bra, han bare vræler, virker som han synes det er for trangt, liksom? Eller en litt ugunstig stilling? (har prøvd på tvers i typisk ammestilling...) Men han trives kjempegodt i Mobywrap'en i froskestilling på brystet mitt.
ScaryMama Skrevet 4. juli 2007 #16 Skrevet 4. juli 2007 Jeg har bestillt fra dote dot og er kjempe fornøyd! Der får du også bestilt babyhawk. Jeg har en rabattkode du kan få hvis du bestemmer deg for å bestille derfra!
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #17 Skrevet 4. juli 2007 Jeg har bestilt dotedot sin for da kunne jeg velge ekstra lange stropper. Så kan både jeg og mannen bruke den, med både twist og kryss over rygg =) I tillegg tok jeg med hodestøtte og jeg valgte både stoff og stroppefarge selv...nå venter jeg i spenning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå