Gjest Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Tenkte bare jeg skulle se om jeg kunne å noen gode råd her inne. Jeg ble 20.05.07 mamma tl verdens nydeligeste lille jente. Ble alenemor, da barnefaren ikke vil ha noe med barnet å gjøre. Han har også ved flere anledninger nektet for at hn er far. Mine foreldre vet jo at de har blitt besteforeldre, men hans foreldre vet det ikke. De bor i Nederland, og han har ikke fortalt dem om barnet. Han er oppført som far, og vet at jeg har født. Det jeg lurer på er om jeg skal lete opp det andre settet med besteforeldre i Nederland, og fortelle dem om barnebarnet demmes? Jeg har sett for meg alle tingene som kan gå galt. De vil kanskje ikke vite av oss, han kan bli sinna på meg fordi jeg forteller det til foreldrene hans osv osv..... Me jeg syns at min datter har krav på å vite hvr hun kommer fra, samt at hennes farmor og farfar, har rett til å vite at hun eksisterer. Dette har absolutt ingenting med arv og sånne ting å gjøre, for vi klarer oss fint. Men jeg syns det er viktig å vite hvor man kommer fra, og å ha muligheten til å bli kjent med begge sider av familien. Noen som har noen råd? Eller vet hvordan jeg skal gå frem for å finne personer i utlandet? Jeg vet bare hva de heter til etternavn, og hvor i Nederland de bor.
Dailis Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Jeg ville vel kontaktet dem, så får de heller velge å avstå fra kontakt med barnet, men da er dere egentlig ikke i en verre situasjon enn nå. Om han blir sint har vel ikke noen betydning da dere ikke har kontakt. Men så hopper jeg fort i ting med begge beina og jeg da:P
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Snakk med Frelsesarmen, dem har jeg hørt kan hjelpe deg å finne familie osv. Ring dem, og forhør deg med dem.
mumbo Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Jeg synes absolutt du bør kontakte dem, fordi de har rett til å vite om henne. Faren har ikke noe med dette å gjøre, han kan bli så sint han bare vil. Forklar dem at du ikke forventer noe siden faren ikke vil ha kontakt, men at du ville de skulle vite om henne, og at det er opp til dem å eventuelt ta kontakt tilbake dersom de skulle ønske det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå