Gå til innhold

Livsstilsendringsprosjektet mitt:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Startet 1. juni og skrev en liten oppdatering etter ca. to uker.

Bestemte meg altså for å bli sunnere, spise mer frukt og grønt, trene mer, drikke masse vann osv. Altså ikke slanke meg, men endre livsstil og stramme opp litt.

Jeg er faktisk sjokkert over resultatet. Helt utrolig at det går an å få såpass endringer etter kun en måned.

Jeg har mistet 1,5 cm i midjen.

3 cm på hoftene.

3 cm på hvert lår.

I tillegg har jeg gått ned ca. to kg.

HURRA!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flinke jenten :)

JEg har gått ned 6 kilo

Skrevet

Oiiiii så flink du er, grattis vennen:)

Jeg er 54 kg nå, så tror ikke jeg skal ned seks til;) Bare to:)

Skrevet

Så flink du er :)

Det er livsstilsendring jeg også satser på nå. Er så lei av de kjappe slankekurene som bare putter på flere kilo igjen.

Spiser du sunnere og trener mer nå da?

Skrevet

Ja, jeg har kuttet ut det meste av hurtigmat og sånt, enkle løsninger.

Har alltid masse frukt i kjøleskapet og et par flasker med vann. Da er det så mye lettere å få i seg nok.

Er også mer aktiv. Ikke så veldig, men mer enn før. Men tror akkurat det blir bedre etterhvert.

I tillegg har jeg helt kuttet ut brus.

Har skeiet litt ut i helgene, uten problem.

Har også latt være å bli fanatisk om jeg skulle spise litt usunt en dag. Er ikke sånn at "alt jeg har gjort er forgjeves" om man sprekker en gang i blant. Tror det er derfor jeg klarer meg såpass bra.

Har også en bukplastikk å se frem til i slutten av august, og vil ha vekk kjærlighetshåndtakene før den tid;)

Skrevet

Da kan jeg tenke meg det er ekstra motiverende :) Vi skal gifte oss neste år, så jeg er motivert til 1000.

Det var veldig smart å ha vannflasker klare i kjøleskapet, tror jammen jeg skal kopiere den. Jeg er ikke noe flink til å drikke nok vann, og det anbefales jo minimum 2 liter pr dag...

Skrevet

Ja det er utrolig smart. Jeg har sånne drikkeflasker med tut, og ofte hvis jeg f.eks. har lyst på noe godt, tar jeg en flaske vann, og kan oppdage etter kort tid at den plutselig er tom:) 2 liter er ingen sak lengre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...