Gå til innhold

Noen flere i 1 tri som ikke har morgenkvalme, men ettermiddagskvalmen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke spesielt kvalm på morgenen, men på sent formiddag og ettermiddag/kveld så tar kvalmen helt av til tider!!!

Huff... Klarer ikke å spy heller!!! Å gud hva jeg misunner de som klarer å spy nå!!!

Mange sier at det bare er å stikke fingern i halsen, det er det ikke!! Har prøvd det i mange mange år, men det går ikke!!!

Så prøver meg på et glass med ingefærølbrus nå, i håp om at ingefæren der stopper kvalmen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

navnet er litt misvisende, for det er faktisk ikke slik at morgenkvalmen inntreffer kun om morgenen. Jg var kvalm så og si 24 timer i døgnet fra 2-4 måneder, og så ga det seg bare. Klarte heller ikke å stikke fingeren i halsen for å spy før, men da funka det som bare rakkeren - prøv å leke littbak drøvelen en liten stund og se om det går, ellers må du vel bare være kvalm

Skrevet

Jeg var kvalm HELE døgnet i fire mnd. Ingenting hjalp noe særlig. Hver gang jeg pusset tennene, brakk jeg meg pga tannbørsten hehe. Uff ja var ikke kjekt. Men fullt verdt det når nurket endelig kom til verden etter mye slit;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...