Gå til innhold

Mammaklær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynt å vokse ut av klærne mine å var å prøvde mammaklær, men alt var for stort på meg:o( Så ut som jeg hadde kledd på meg en sekk. Så måtte kjøpe "vanlige" klær, bare noen nr for store. Hadde lyst på en fin dongeri bukse som magen fint kunne vokse i, men nei da, må nok foreløbig holde meg til tøybukser med knyting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant en fin mammabukse i dongeri på Lindex. De hadde salg så jeg fikk den for under 200 kr. Den hadde elastisk liv og kan strammes inn. Kanskje du bør sjekke ut Lindex?

Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med lindex når det gjelder gravidtøy - syns de er penere og ofte bedre kvalitet enn h&m.

Ellers har jeg hittil kjøpt alt mitt på popin, b-young, vero moda o.l. Det er deilig sommermote for tida som også passer gravide :o). Det er jeg superfornøyd med. - sparer jo masse penger på å kjøpe bukser med ribbestrikk i livet til 160 kr på vero moda :oD

Skrevet

Kjenner meg igjen i det. Det er en overgangsfase på 3-4 uker der de vannlige buksene kjenens alt for stramme men mammabuksene omtrent ikke kan holdes oppe :-) Jeg er også der akkurat nå. Jeg passer så vidt to par alminnelige bukser men mammabuksene fra sist svangerskap er alt for store. Om et par uker blir det sikkert bedre.

Skrevet

Så bra at jeg ikke er alene om det. De fleste rynker bare på nesen å kaller det et luksusproblem.

Får gjøre ett nytt forsøk om et par uker da:o)

Takk for svar jenter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...