*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Det har nemlig ikke jeg omtrent!! Plager meg en del faktisk.... Buksene henger jo f... ikke på meg, finnes nesten ikke antydning til hofter på meg, og rumpa mi er flat som ei pannekake... Sambo mente jeg kom til å få hofter etter å ha født 2 barn-men den gang ei gitt.. Hvordan står det til hos dere?
Stratos med 3 barn Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Jeg har nok til to, så hadde det vært mulig å dele skulle du gjerne fått!
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Jeg fikk mer hofter etter å ha født barn, men er fremdeles ganske smal og har ikke den nydelige Beyonce-figuren... I need some junk in my trunk!
silhah og emilie Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 jeg har nok til flere:) så du kan godt få litt av meg:)
manonym Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Mannen min skryter noe voldsomt i alle fall=) Så vil tro det er okei på den fronten=) Litt for stor etter min smak men men.
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 Massevis...og en god del mage og lår og, så bare å forsyne seg;)
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 3. juli 2007 #11 Skrevet 3. juli 2007 Oh yes!! Du kan få litt av meg!!
*Kleopatra Skrevet 3. juli 2007 #12 Skrevet 3. juli 2007 Stor rompe og runde lår, skulle gjerne vært kvitt litt!
Bea80 & Gullgutten Skrevet 3. juli 2007 #13 Skrevet 3. juli 2007 Har ikke hofter eller rumpe, men det er vel heller på grunn av at jeg ikke har liv.....(innsving i livet) AAAAAlt fettet legger seg på magen. ;(;( Rompa har alltid vert flat hos meg også....hull i ryggen kaller veninnene mine d....hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå