lykkelig tobarnsmamma Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Hei! Jeg lurer på om noen av dere kan hjelpe meg med å finne ut hva slags utslett sønnen min har - skal prøve å forklare. Det startet med masse små kviseliknende utslett i hele bleieområdet. Vi trodde det var bleieutslett, selv om han aldri har hatt det før (16 mnd). Fulgte råd om potetmel fra en helsesøster, men det har ikke blitt bedre. Istedet har han begynt å få flere og flere utslett nedover beina også. Startet med et par kviseliknende saker, i kveld så det ut som om det kom til å komme mange flere overalt på beina. Han har ikke feber, er blid og glad.. Men kan det feks være allergisk reaksjon på pencillin mot ørebetennelse? Finner ikke noe om dette i bøkene vi har hjemme. Anyone?
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Jenta mi fikk også noen prikker. Først på bena, så på armene, så over hele kroppen. Kuttet ut juice og skiftet til nytt tøymyknermerke. Ble borte etterhvert, men hva det var det vet jeg ikke den dag idag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå