Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 på do nå mot slutten? Er sikker på jeg tisser minst 10 ganger i timen. Utolig stress, føler nesten for å begynne med bleier... Og ikke nok med det, for hver dotur blir det masse kynnere.... 1 uke igjen til termin. Super lei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Sånn har jeg det også... Bare at jeg får kynnere først og må springe på do i full fart. Ikke helt enkelt når magen er steinhard og vond. Bruker Tena jeg da, gjennom hele svangerskapet. Har 29 dager igjen til termin, men plages med MYE kynnere. Men har jo ikke vett til å ta det med ro. I går var jeg ute i skogen i 1,5 time og fiksa på nå elektrisk gjerder. Vært en tur ute i dag også i samme ærend, men ikke så lenge. Om ettermiddagen/kvelden dukke da opp en masse kynnere som e vonde. Men de gir sæ jo etter et par timer. Blir aldeles gal viss æ må sitte i ro hele dagen! Da protestere bekken og rygg iherdig. Vil heller ha vonde kynnere enn vondt i bekken og rygg! Min rygg og bekken trives best når æ e i aktivitet. Blir nesten lammet av å sitte stille. Lukke til med fødsel "snart". Håper det blir snart for din del, jeg må vel belage meg på å vente enda en stund..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå