Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Ja, jeg er hjemme på nok en perm. da, denne gangen til kl.22.00 i kveld. Da har jeg hatt leyson kateteret i 36 timer og siden det ikke har falt ut av seg selv, så må det fjernes... Neste trinn er da modningspille, men siden klokka er over 22.00 i kveld når kateteret er fjernet og fordi ALLE unntatt meg skulle føde i dag (det rushet på føden), så er det ikke sikkert de gjør noe som helst med meg før i morgen tidlig... Er det mulig!?!? Hvorfor kommer du ikke ut lille venn????
kokelimonke Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Kjære deg!! var sikker på du hadde blitt mamma nå! Hvor mange dager over er du?? Hvilket sykehus er du på? Huffameg, skjønner godt du blir gal, jeg er to dager over og føler jeg begynner å nærme meg galskapen selv :-/ Lykkelykke til, nå er det ikke lenge igjen =)
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2007 Ja det er helt ufattelig. Trodde jeg skulle vært mamma i flere uker snart jeg...den gang ei:( Er nå 16 dager over termin...og er på AHUS, der tar de deg normalt inn etter 14 dager, men det var jo i helgen... Lite fostervann har jeg og..hadde det ikke vært for det, så hadde jeg ikke engang vært innlagt nå, siden det er så stor pågang med fødende der. Men legen ville følge ekstra nøye med meg pga større risiko for barnet når det er så lite vann igjen. Hrmf, så her sitter jeg da..og blomstrer... Til lykke med deg Kokelimonke! Håper du ikke går like lenge som meg;)
kokelimonke Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 nei, krysser fingrene for det, da kommer jeg til å gå fra vett & forstand, for ikke å snakke om hvor utrivelig jeg kommer til å bli, hihi, huff. Hold ut, nå er du snart i mål mammamilla!!! før du vet ordet av det sitter du og skriver at du sitter med ditt lille gull i armene =)
mamma i juli Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Håper du snart er i mål nå! Kanskje den Amerikanske nasjonaldagen blir dagen! Ikke så værst dato det i hvert fall - dronning Sonja har vel også bursdag i morgen hvis jeg ikke tar feil. Hvis jeg føder før tiden kan det hende vi møtes på AHUS?...... Tvi tvi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå