mammaen til Andreas+Karoline Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Nå har mamma satt ned foten og bestemt seg for å ta natta tilbake til det beste for både lillesnupppa og oss foreldre. Karoline har for første gang i sitt liv ikke blitt tatt opp av senga og trøstet når hun våknet, men bare fått beskjed om at nå er det natta og at mamma er her i rommet ved siden av og passer på. Tror ikke jeg står så høyt i kurs akkurat nå nei :-) Men det må til. Har ikke sovet en hel natt siden jeg var høygravid i fjor sommer. Og i det siste har hun bare blitt verre og verre, så nå må det bare gjøres.
Lykkekløver Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Lykke til!!! Det trenger du sikkert! Masse lykkestøv blåses til deg.. Stay strong!
mammaen til Andreas+Karoline Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2007 takk takk. Det river litt i hjertrota, men jeg kan høre at hun er mer sinna enn lei seg :-) Har bare tenkt tanken på å ta henne opp av senga et par ganger den siste halvtimen, så dette går bra!
mammaen til Andreas+Karoline Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2007 En time har gått nå og jeg har: 1. vært kort inne på rommet til sint liten prinsesse ca 10 ganger 2: skifta bleie på sint liten prinsesse 1 gang (bæsja) 3: Gitt pupp til muligens sulten liten prinsesse en gang Resultatet er hittil nedslående, muligens var puppemåltid et feiltak :-) Nå har lille prinsessa begynt å teste ut ulike hoster for å se om jeg reagerer.... innimellom de sinte hylene.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Du bør nok ikke gi pupp,hvis du er redd hun blir tørst,noe hun kan bli av å skrike,så ta å tilby henne vann. Synes du er litt ofte inne hos henne også,men det gjelder bare å holde ut å ikke gi seg.Det går noen kvelder,så skjønner hun at hun ikke blir tatt opp igjen og dermed legger seg stille ned Lykke til
mammaen til Andreas+Karoline Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. juli 2007 Takk takk. Skal forsøke p vente litt lenger. Ikke så lett når det høres ut som om hun kaster opp nei. Puppen var nok et feilgrep, men hun hadde allerede vært oppe og skiftet bleie så jeg tok det i samme slengen.... Så nå er jeg i hvert fall sikker på at hun ikke er sulten. Skjønner ikke hvorfor vi ikke har gjort dette før? Med storebror var vi mye flinkere.
mammaen til Andreas+Karoline Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. juli 2007 Det aner meg forresten at CSI i kveld går fløyten... Men volumet har gått litt ned. Hmm.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 Jo større de blir jo verre blir det å vende dem av med det,men det vet du sikkert
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 Holdt på med det samme i kveld, han krever å sovne ved puppen og tar sjelden smokken, her tok det bare 10min, men min er 7,5mnd, husker med storebror som da var 9mnd tok det endel lengre tid, så jeg prøver å forebygge det, men det jeg gjorde var å gå til han hver minutt, og legge han ned igjen og prøve å gi smokk, siste gangen tok jeg han opp og gynga litt mens han fikk i seg smokken, så la jeg han ned og han sovnet etter det.
mammaen til Andreas+Karoline Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 3. juli 2007 Ti måneder lita frøken her som nettopp har hatt vannkopper og blitt ekstra bortskjemt, så vi får ta den tiden det trengs. Heldigvis våkner ikke storebror. Og NÅ begynte naboen å klippe gresset rett nedenfor veien og vinduet. Hurra!
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 3. juli 2007 #11 Skrevet 3. juli 2007 Herregud for en nabo da, må nesten le, han er kanskje lei gråten og vil ta igjen, men kanskje hun roer seg ned av gressklipperen, med eldstemann tok det bare 3 dager, med VELDIG forbedring på dag nr 2, da gikk det fra 1 time til 30min, så på dag 3 tok det 10min.
mammaen til Andreas+Karoline Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 3. juli 2007 Han ble heldigvis fort ferdig :-) Ikke så vanskelig som jeg trodde å la henne gråte. Kjøpte bok i dag, og det jeg leste der ga meg trygghet til å skjønne at dette er riktig og at det er best for både henne og oss at hun lærer seg å sovne selv. Så da så.
kompemor Skrevet 3. juli 2007 #13 Skrevet 3. juli 2007 Føler med deg i kveld!!! Vær sterk så har du igjen for det allerede i morgen. Det blir neppe verre enn i kveld. Ta deg en tur ut hvis du har en mann hjemme som kan ta over litt. De roer seg ofte bedre med en person som ikke forbindes med melk..
mammaen til Andreas+Karoline Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 3. juli 2007 Du har nok rett. Hun hyler jo bare enda mer når jeg har vært inne og sagt god natt og går ut igjen :-) Får vente til pappaen har sett ferdig CSI så får jeg ta bikkja en runde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå