Tide-li-bom Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Tredje dagen på sykehus, begynner å bli litt kjedli... Men kanskje jeg er heldig og får reise hjem imorn Føler virkelig med dem som må ligge på sykehus i flere uker og måneder.. Jeg ble innlagt på søndag, men det ser ut til at dem har klart å stoppe riene. Fikk 2 adalat søndag for å stoppe riene, og to lungemodningssprøyter. Legene sa at hvis riene setter igang igjen så kommer dem ikke til å gjøre noe for å stoppe dem igjen, da har kroppen og bebisen funnet ut at dem e klar for å møte verden.. Syns det var litt skummelt i begynnelsen, men dem sa at bebisen hadde store sjanser for å overleve og ikke få varige mén.. Jeg har ikke hatt rier siden mandag, men er litt "rar" i magen (kjennes litt ut som om jeg må bæsje hele tiden), også må jeg springe å tisse engang i timen. Må vel ta en liten prat med jordmor ikveld.. Jeg har valgt å bo på pasienthotellet, så jeg ser bare legene hvis behov.. Jeg er foresten 31 uker på vei, og håper at babyen holder seg i magen iallfall en liten stund til.
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Babyen klarer seg nok fint om den skulle komme nå, men hadde selvsagt hatt godt av noen uker til i magen. Du må ha masse lykke til!
Tide-li-bom Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2007 Takk, takk Joda, jeg er heller ikke så redd nu lenger hvis den skulle komme ut. Bare litt bekymret, og det bør man vel være
Gjest Ut på tur Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 I og med de snakker om å sende deg hjem, og du får lov til å reise deg fra sengen er det nok ingen fare for den lille om den kommer ut nå... men de har jo helt klart godt av å være inne litt lenger så forstår godt du er bekymret
Iltaet venter tvillinger Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Det var godt at riene har stanset nå og at legene har gitt deg positiv ods for at det nok går bra. Du får ta det rolig og så håper jeg at du får noen uker til med babyen i magen. Mange tanker til deg!
Tide-li-bom Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. juli 2007 Nu har jeg nylig kommet fra gynokologen, han tok ctg-registrering, vaginal ultralyd og avsluttet med vanlig ultralyd. Alt så bra ut, så jeg får reise hjem til mine kjære igjen imorn Og som en ekstra bonus på det hele så fikk jeg se kjønnet med sikkerhet Det er en liten prinsesse som var blitt litt utålmodig og nysgjerrig på å møte verden Men vi er blitt enige om å holde oss i magen en liten stund til Legen trodde at frøkna veier mellom 1750-2000 gram nu, og jeg er 31 uker idag. . Det er litt mer enn det som står på bim sine sider.. Og han mente at prinsessa er en gjennomsnittsfrøken, hodemål og sånt stemmer nøyaktig med termindatoen.. Jeg fikk et søtt bilde av ansiktet hennes enda som jeg får vise til kommende storesøster og far (ikke 3D bilde)
Kummin&Lillesel Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 Så bra at ting ser ut til å ha ordnet seg. Ei som jeg har kontakt med via et anna graviditetsforum fødte i 32. uke. Det går visst fint med den lille gutten, tross den tidlige utfarten. Han brukte tre dager på å klare å holde varmen og puste helt ordentlig selv (den fødselen kom uten forvarsel og lungemodningssprøyter), og nå er han koblet av alle maskiner, og mangler bare å lære å spise fra mors bryst. Så, det går nok fint, men.. Klart vi vil at de små skal være der inne så lenge som nødvendig. Slapp av og kos deg videre i graviditeten! Kjekt å høre at det blir to jenter i familien. Jeg ønska meg alltid søstre da jeg var lita!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå