Mammaaaaaa Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Kommer kjempetett. Av og til bare med 5 min. mellomrom. Og imellomtida har eg kjempevondt i magen! Andre som har det sånn? Pleier ikkje ha så mye kynnere og idag har det sikkert vert 50 tilsammen...
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Jeg har hatt mye kynnere hele veien, men ikke sånn som du beskriver. Kanskje du burde ringt føden og hørt om du kunne komme inn og sjekke forholdene?
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Jeg hadde det sånn torsdag og fredag, i går kom jeg hjem med min lille prinsesse!!! Bare for å muntre deg opp litt...
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 har du ringt føden?? Jeg har og MASSE kynnere, og noen kommer jevnlig... er litt bekymret selv egentlig, men har hatt det et par uker alt..
Nanna1976 Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Jeg har hatt mye kynnere egentlig de siste par månedene, men den siste uka har det blitt verre og verre (5 dager til termin nå). Jordmor sa det er kroppen som gjör seg klar, og at det er noe positivt. Da er livmoren godt trent:) Men det behöver ikke bety at vi föder i löpet av kort tid. Er nok bare å smöre seg med tålmodighet:)
Bolla Pinnsvin Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Det er jo vanlig med mere kynnere jo nærmere termin man kommer... Nå aner jo ikke jeg hvor nær fødselen du er,men masse kynnere kan være tegn på urinveisinfeksjon.Da trenger du en antibiotikakur. Jeg måtte på føden i uke 23 forrige svangerskap fordi jeg fikk masse kynnere,og de begynte å komme regelmessig.Det vistes på urinprøve at jeg hadde en infeksjon,og at kynnerene kunne gå over i rier og starte fødselen.. Litt skummelt! Det samme skjedde denne gangen.Det eneste jeg merket når jeg hadde urinveisinfeksjon var mase kynnere.IKKE noe svie,eller hyppige do-besøk. Ikke sikkert det samme gjelder deg,men jeg ville skjekket det ut.Ring føden for å komme med en prøve så du får medisiner hvis du trenger det.
persilla med en prins Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 kan skrive under på den med masse kynnere gitt, hatt det siden 05 i dag tidlig så var en tur innom føden i dag , men det var sterke kynnere. usj hjelp viss det skal bli mere kynnere nå så vet ikke jeg , jaja vi får ta i mot dem med åpne armer vi som går mot slutten av svangerskapet jenter!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå