*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Er det fler enn meg som irriterer seg over folk som feller ned seteryggen på flyet uten å spørre om det går bra??? Og gjør du det???? Det er det verste jeg vet. En gang var det en gubbe som gjorde det, vel vitende om at jeg som satt bak var høygravid..... Kunne ikke ta meg ut for å komme på do engang, å brydde han seg. Og sist vi fløy så hadde jeg yngstejenta på fanget(siste gangen, neste gang vil hun ha eget sete) Da var det en gubbe som felte ned seteryggen så ungen ble klemtfast mellem meg og det lille bordet(jenta satt å åt). Kan ikke fordra slike folk og er veldigt glad for at Ryan air har gegynnt med faste seter, da kan de ikke gjøre sån. Det burdte være sån at man hadde vært nødt å dra frem sin egen sittedel for å få bedre sittestilling. Sån som det f.eks. er på italienske tog.
Gjest ->>- Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Kommer an på. På forholdsvis korte flyturer, type under fire timer, synes jeg det er unødvendig å felle ned stolryggen i det hele tatt. Og definitivt høflig å spørre. Men på translatlantiske og andre langflyvninger er det nok seteplass til at man skal kunne legge ned seteryggen og få en noenlunde sovestilling. Da er det helt greit. Unntaket er muligens charterfly til Thailand/Brasil osv., men når folk er dumme nok til å kjøpe charterbilletter på så lange strekninger får de leve med den minska komforten det gir tenker jeg. Hadde i hvert fall ikke ansett det som aktuelt at noen bak meg skulle hindre meg i å kunne sånn halvveis sove på en tolvtimers flytur.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2007 Nei, det er jo så sin sak, men vi har vel aldri fløyet mer en litt over 3 1/2 time med barna så.... Jeg blir forskrekket hver gang hvor uhøflige folk kan være, spesiellt når jeg har vært gravid eller hatt baby i fanget....Det er jo lov å tenke lenger enn nesa rekker. Jeg synes uansett at man skal spørre/ si ifra, uansett hvor lang flyturen er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå