Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må shoppe i morgen, må fortsatt kjøpe uvdrakt og hatt til N, og bikiniunderdel til meg. Vil du være med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liertoppen?!

(eller burde jeg sendt dette som mail, sms, på msn eller annet?! :P hihi)

Skrevet

Ja f.eks! Jeg håper også at babyshop har mulighet til å bytte hjulene in morgen, men tviler egentlig på det. Men da blir det i så fall en tur innom der også.

Skrevet

Hvilken babybutikk har de på liertoppen?

Skrevet

Det er ingen babybutikk der... Tror jeg...

Men barnetøy er det likevel; Elle Melle, Benneton og PoP (polarn...)Samt de vanlige; HM, Cubus, Kappahl, Benetton.

Det er også BR leker, Siba (der må jeg innom, skal ha nytt digitalkamera), deilig kinamatsjappe!!!

Husker ikke helt hva mer, men mye spennende i allefall...

mannen er hjemme i morgen så jeg har "taxi"...

Skrevet

Digg med taxi, ellers så kan jeg kjøre dere. Men hvilken butikk tror du har uvdrakt?

Skrevet

Da høres liertoppen veldig bra ut! Blir du med da? Når passer det for deg?

Skrevet

Sorry at jeg blander meg inn i deres "samtale" altså...

Men jeg skulle bare spurt Tillab om hvordan det går med matinga?

Jeg får ikke sendt personlig melding... Det kommer opp at innboksen er fulle eller sperret for post fra meg :) Tror ikke det er sistnevnte som er årsaken til at jeg ikke får sendt henne post..

Vennlig hilsen

Skrevet

Den er sikkert stappa full;) Hehe. Skal rydde litt jeg.

Matingen går litt sånn på halv 7, hun spiser noe, men langt fra nok. Vært og handlet masse nytt og spennende i Sverige. Håper det hjelper:)

Hvordan går det med dere?

Kozy; Kan hele dagen jeg, bare å si fra... Kanskje ta det litt tidlig på dagen? 11-12?

Skrevet

Ja det er en god ide å ta det tidlig. Jeg må vaske klær og begynne å pakke til turen.

Skal vi prøve på 11 også heller si fra hvis vi blir forsinket? Sikkert ikke noe problem å rekke det siden vi begge to er like punktlige;)

Skrevet

Haha, det er vi da:p Kan stille klokken etter oss, alltid 15 min ETTER avtalt tid;) Hihi...

Da sier vi 11 ved inngangen nærmest Drammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...