Gjest Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Hva syns dere om å kle barna likt. Da snakker jeg om søsken som er et par års forskjell på. Er det bare søtt eller er det rett og slett bare latskap fra foreldrenes side. Enkelt og greit å kjøpe like klær så slipper man unna handlerunden på kortest mulig tid???
nubse Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Jeg syns det er kjempesøtt! Elsker å kle barna i lik genser:) Og tro meg, det er vanskeligere og mer tidkrevende å lete etter like klær enn å først ta en runde på storbarns og en på småbarnsavdelingene.
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Må si at jeg ikke er helt tilhenger av at man skal kle opp barna i likt tøy. Men...barna blir fort store nok til å bestemme selv.
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 jeg kjøpte noen hvite skjorter med krager (kort ermet,vet ikke hva de heter) som alle guttene bruker vist vi skal i bursdag el noe ikke så høytidelig. men forskjellige skjortser el ukser da:) da er det lettere for andre å se at de er "mine" stor familie sju,mange som vi ikke kjenner,hehe.. åsså er de så søte da:)
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Det spiller ingen rolle for meg. Klær må vi ha og så lenge de er hele og rene er det samme for meg om de er like eller ulike )
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Syns det er litt søtt jeg. Moro å se at brødrene mine har på seg samme finskjorte med slips for eksempel =) De er så skjønne.
Lukkelukken og bebibror Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 Jeg synes det er litt søtt jeg, men synes ikke alt burde være likt. Kanskje i selskaper og sånn, og noen klær som er like, men ikke så alt for ofte
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 Jeg synes det er teit. Gjerne kle på barna noe som matcher men ikke likt.
Serial mom Skrevet 4. juli 2007 #9 Skrevet 4. juli 2007 Kan sikkert være litt "søtt" på et julebilde eller no sånt,men sånn ellers tror jeg ikke at jeg kommer til å lete ræva av meg for å finne like antrekk når jeg nå en gang får mitt barn nr.2. Noen barn synes jo det er veldig stas å ha på det samme som storebror eller storesøster,da kan det jo være greit å ha _noe_ som er likt kanskje...
Ioren Skrevet 4. juli 2007 #12 Skrevet 4. juli 2007 Jeg kjøper av og til likt til niesene mine (1 og 3 år), en t-skjorte, en sommerkjole eller noe sånt =) Synes de er nydelige sammen i like klær jeg Ikke at de ikke er nydelige ellers;) Synes det er greit når det er snakk om et par gensre eller en kjole likt, men har de halve klesskapet likt er det ikke så søtt lenger....
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 5. juli 2007 #13 Skrevet 5. juli 2007 Kommer ann på aldersforskjellen. Er de nesten jevngamle er det ok..men skiller det 3+ år er det heller et tegn på foreldre med dårlig fantasi mener jeg.
Adriansmor med tulla Skrevet 5. juli 2007 #14 Skrevet 5. juli 2007 MEGATEIT iallfall til vanlig men viss de har lik findress eller bunad er det søtt
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #15 Skrevet 7. juli 2007 Jeg synes det er teit....Kjenner noen som kler barna likt, barna er snart 7 og 9 år gamle( gutter). I den alderen ville jeg ikke kledd barna likt om de var tvillinger heller.....
Bdancer Skrevet 8. juli 2007 #16 Skrevet 8. juli 2007 Jeg synes ikke det er noe bra i det hele tatt med tanke på at de er 2 forskjellige individer. Liker ikke at tvillinger blir kledd likt heller. Synes man skal framheve personlige forskjeller - ikke bare gjøre de til et par liksom. Ikke skjønner jeg hvorfor de gidder å ha 2 sett med like klær - mye bedre å ha litt større utvalg av klær vel?!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #18 Skrevet 8. juli 2007 DET ER BARE SÅÅ SINNSYKT IDIOTISK TEIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HERREGUD.. BARNSLIG..... STAKKARS BARN
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #19 Skrevet 9. juli 2007 Jeg synes det er greit dersom man kler ungene i samme slags type klær, bare de har forskjellig farge eller mønster. Min mor gjorde det på oss jentene. Jeg fikk alltid rødt, mine to andre søstre blått og gult. Dersom jeg kjøper til tvillinger kjøper jeg aldri likt, men kan gjerne kjøpe i sett slik at klærne matcher. Det går greit.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #21 Skrevet 10. juli 2007 Det trenger jo ikke gå over alle støvleskaft heller...man trenger ikke kle dem likt hele tiden. Men at to søstre har like kjoler av og til synes jeg er kjempenusselig!! Men er i mot at tvillinger kles likt. Synes det er viktigere at deres identitet blir skilt, enn vanlige søsken. Lettere å behandle tvillinger likt kanskje....? :-)
Suturtang Skrevet 10. juli 2007 #22 Skrevet 10. juli 2007 har svigerinne som gjr det.Teit og barnslig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå