Gå til innhold

nå maser jeg om ull igjen :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kjøpte et helt sett i dag. med sånn undertøys ull.

lue, hals, hel drakt, sokker. han så helt blå ut :-)

men når bruker man det? hvor kaldt skal det være?

den hele drakte kosta 300. noen som vet om noen som er billigere?

bruker barna deres ull vær dag i barnehagen?

hvor mange sett har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De bruker ikke ull nå mer, men fra ca oktober til ca april hadde de ullundertøy hver dag.

Jeg har kjøpt alt vårt ullundertøy på sparkjøp, tom og trine heter serien. Det er fantastisk, det går i arv og er like fint etter to barn her!

Skrevet

Tusen takk det var jo super billig i forhold til det jeg betalte.. hihi.. da gjør jeg ikke den feilen igjen.

nå gjorde du sånn at jeg sparer mange penger :-)

Skrevet

Snuppa hadde faktisk ull i dag hun når vi var ute å lekte i flere timer i øs pøs regnevær. Var skikkelig surt i regnet. Og hun var passelig varm hele tiden. Værre med mamma`n ;-)

Vi brukte ull lenger enn april iallefall. Men husker ikke helt hvor lenge. Men ulla regulere jo begge veier så kan jo bruke det på sommeren også. Bare ikke den tykkeste ulla :-).

Skrevet

synes du fikk bra med ull tøy fro pengene jeg!

Jeg pleier å kjøpe på sparkjøp, og dte er faktisk god kvalitet. Mener det er Janus som står bak T&T serien til sparkjøp

Skrevet

Bruker tynn undertøys-ull året rundt :-)

På varme dager så blir hun ikke svett og klam, på kalde dager begynner hun ikke å fryse :-) Bruker bomull også i varmen, men det har lett for å føles ganske fuktig om det er varmt. På virkelig varme dager holder vi oss mest inne eller i skyggen og har da kun på bleia.

Ikke alle trives med ull om sommeren, men for veldig mange fungerer det bra! Nøstebarn har også litt sommertøy i ull/silkeblanding. Har ikke testet det på tulla, men det skal visst være supert!

Skrevet

det var bare drakta som kosta 300 tilsammen ble det 600 og om jeg skal ha 3 sett så blir det 1800 det er litt mye for min lommebok. men spar kjøp var billigere. dumt de ikke hadde hele drakter da, men det har ikke så mye og si. bare elsker når han ser ut som en seimann :-)

det var janus jeg kjøpte i dag tror jeg. den på bogerud.

han brukte lua i sta og sovna med den på og han ble akkurat passe varm. han peier altid og svette igjæl uten lue oppi vogna. så den var smart :-)

Skrevet

de har hele drakter også. er i ullfrote. kallse lekedress!

Vi har hatt flere av den for å bruke undre dressen om vinteren!

Skrevet

Har akkurat handlet ullundertøy og lekedress på sparkjøp. I fjor hadde vi sånn ullfrote derfra og det liker lille mye bedre enn vanlig ull. DET KLØR sier hun, og tro meg det er ikke noe hun innbilder seg.. Jeg bruker vanlig ull under så ikke har jeg gitt henne noen ideer om at det klør heller. Hehe.

Fant ikke favoritt-genseren hennes der da. I ullfrotte med høy hals og glidlås i halsen. :( Håper jeg finner om jeg reiser til sparkjøp-butikken.

De pleier også å ha ullfrotte og ull på cubus. Synes de har veldig god kvalitet på ull også. Tom og Trine blir utvasket etter en sesong her, men tror kanskje at det fordi det noen ganger har havnet på vanlig 40 graders vask og ikke ullvask. hehe.

Skrevet

Kan forresten ikke handle kjempedyr ull da hun trenger minst 2 skift, kanskje 3 med seg i ute/naturbarnehagen i de våteste periodene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...