en mamma:) Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 mine var veldig ulike:) nesten så ulike man kan få egentlig....
r r r Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Ganske like. Eneste forskjell er at jeg har hatt vondt i brystene med guttene (gutt i magen nå) - de tre første mnd med nr1 og halvannen måned midt i med nr3.
Marisola Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Ja. Har 2 jenter fra før av, og venter nå gutt. Har vært kvalm for første gang nå, men bare fra uke 10-ca. 20. Helt fin de første 3 mnd. Enorm appetitt de første 3 mnd. denne gang, og la på meg 10 kg bare da. (Heldigvis har det stabilisert seg nå.) Ellers så merker jeg mye psykisk denne gang. Mens jeg før kunne være følsom og synes synd på meg selv. (Sippet lett.) Så har jeg denne gangen blitt enda mer følsom og tåler lite. Men det er ikke tårer som kommer, men aggresjon. Jeg har vært rasende. Skjeller og smeller og banner som den verste sjømann. Stakkar mannen. Han har ingen ting å stille opp med lenger, heller ikke jentene. Tenåringsjenta tør ikke svare meg frekt eller være stor i munnen lenger. Hun var ekstrem før, men nå er hun kjempeforsiktig. Skal ikke mye til før jeg setter dem på plass så det holder. Var lei meg i begynnelsen, men nå går det bedre. Egentlig er det ikke uten grunn, så de får bare tåle litt i 3 mnd. til. (Har dempet seg litt nå da.) Ellers lyst på frukt, salat og salte ting. Middag og sauser. Ikke sjokolade. Spissere mage etter uke 22. Jentene lå mer rundt hele livet og på sidene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå