Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Nei, ikke noen forskjell. Bare på magen. Jeg bærer en gutt nå, og magen er mye spissere denne gangen. Da jeg gikk med jenta mi så man at jeg var gravid bakfra, det kan man ikke nå. Ellers har jeg vært kvalm de tre første mnd. i begge svangerskapene.
Kosego&Lille'n Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Jeg hadde veldig like svangerskap. Eneste forskjellen var at jeg hadde mer bekkenløsning siste gang enn med første. Første gang fikk jeg jente.
tullemor_til_snart_4 Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Må si jeg opplever det samme som de to første her. Men jeg har vært mindere kvalm og mer bekymret for ALT MULIG!! Vet jeg ofte er irrasjonell, men det hjelper så lite akkurat der og da...
tullemor_til_snart_4 Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Glemte å si jeg har jente fra før og venter gutt nå
the_fat_lady_sang Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Magen var veldig spiss med gutt, kunde ikke se at jeg var gravid bakfra i 9e måneden engang. Mer kvalm med jenta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå