bee* Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 jeg var helt tappa for energi når jeg gikk med jenta og kjempe stygg.. full av vann og la på meg mye..(ho var nr 2) me dgutten var jeg aldri dårlig ingenting og følte meg veldig pen!! penere en når jeg ikke var gravid faktisk...savna magen etterpå..
mammaen til Andreas+Karoline Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 To helt forskjellige svangerskap her, men vet ikke om det var pga ulikt kjønn da :-)
Forskeren Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Mine svangerskap var egentlig ganske like, selv om jeg var mer sliten og kvalm med gutten (siden kvalme henger sammen med søvn/slitenhet) når vi hadde en aktiv 2 åring samtidig... Men magefasongen var forskjellig, typisk "jente"- og "gutte"-mage. La på meg like mye begge gangene også.
Honningmelon Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 De var helt like, bare at med jenta hadde jeg mye mer vondt i bekkenet. Men, så var det svangerskap nr. to og da...
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Svangerskapene var nesten identiske, men med gutten var jeg mer sårbar og tok lett til tårene.
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 Mine svangerskap var så godt som kliss like, eneste forskjellen var at jeg hadde litt bekkenløsning på slutten av svangerskap 1/jente, som jeg ikke hadde nå i svangerskap 2/gutt. Denne gangen fikk jeg derimot litt halsbrann, som jeg ikke hadde da jeg var gravid med datteren min. Og la på meg enda mindre denne gangen... Men ellers: like oppegående og frisk, og magen hadde samme form: kulerund og lav. Og like trøtt og kvalm de første 3 mnd med begge... ;0)
m@ms Skrevet 4. juli 2007 #9 Skrevet 4. juli 2007 Det var 2 vidt forskjellige svangerskap. Nr. 1 - gutten. Formen var helt topp, bortsett fra at jeg var syk hele tiden. Imunforsvaret mitt tok seg 9 måneders ferie. Litt ryggvondt de siste månedene. Kanskje ikke så rart med den vekta på magen.... Nr 2 - jenta. Kvalme og oppkast de første månedene, gikk mye ned i vekt, klart aldri å legge på meg alt igjen. Bekkenløsning fra 4 måneder. Imunforsvaret fungerte utmerket, og jeg var kun syk da jeg skulle føde... Ellers så var magene like av utseende. Typisk guttemager fikk jeg beskjed om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå