rosa og en blå Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 bruda er faktisk gift da.. men alt skjedde so fort.. at det var ingen som var med på selve sermonien. og no skal de ha en bryllupsfest. men ha vor gøy å gjort noe sprell alikavela. helst uten alkohol.. (kansje bare litt)
prysseluskan Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Rafting, klatring (ute eller innendørs) eller jentedag på spa.
Tigerlily -har jente&gutt Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Det er jo "drøssevis" med aktivitetssentre som tilbyr opplegg for bla utdrikningslag. Jeg har vært med på dette flere ganger(i mitt eget utdrikningslag også..), og det er kjempe gøy! Artig at hele gjengen kan gjøre noe sammen - og konkurrere!
Odine! Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Jeg måtte drikke grønnsaksjuice og tomatjuice som "straff" når jeg ikke klarte oppgavene mine. Finn på masse tull og tøys som passer til venninna di - og litt kos. Det er sikkert verre å måtte drite seg ut når man er edru, forresten (ler ondt og skadefro)
ALIICE Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Hadde alkofritt utdrikkingslag ja, mini var bare 3 mnd og jeg syntes det ble for mye pes med pumping. Hadde forberedt meg på at det ikke ble noe "utdikkingslag", men plutselig en kveld stod gjengen der med masse god mat og en hudpleier på slep=) Fikk pleid huden og farget vipper og bryn! Det var helt fantastisk=)
rosa og en blå Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. juli 2007 jepp!! takk takk!! flere ideer??
Odine! Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 Plukke varer til lunsj, men hun må plukke dem ut av andres handlevogn. Selge blomster fra en blomstrete kjole hun har på seg. (kundene må klippe selv) evt sy på seigmenn som hun kan selge på en kjole. Sitte i et tre og rope komplimenter til menn? Få danseundervisning. Spille inn "plate" som alle på utdrikningslaget får et eks av. Besøke gammel lærer og be om råd som gift kone. (eller be læreren forklare noe hun aldri lærte - grammatikkregler, relativitetsteorien.) La henne selge portretter på gata - evt gjøre ansiktmaling. Ut og spise på kvelden.
manonym Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 Kan jo for eksempel dra på et badeland å bade, bowle osv. Og hatt vin og ostekveld om det er noe som faller i smak. Du må nesten legge det opp til hvordan den personen er, vanskelig å komme med forslag synst jeg når jeg ikke kjenner personen=) Kan fortelle om mitt. Først var alle samlet for å male t-skjorter, de malte på "*** sitt utdrikningslag", disse hadde de på seg da vi dro videre. Så måtte jeg dele ut hjemmelaga muffins på det lokale senteret (klink edru..) i kledd en fæææl kjole. Så var vi på et ridesenter og fikk ridetimer! Knallgøy!=) Hadde så en pause midt på dagen hvor alle gikk til sitt, forloveren og svigerinna mi lagde til et varmt bad med et glass iskald hvitvin til meg hjemme. Møttes senere på kvelden for mat og sumobryting (i slike drakter), kjempe morsomt!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå