to jenter og ett gull i magen Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 http://www.babyandcompany.co.za/aug_2005/10th90992.jpg sånn ser den ut:) samme farger og.
to jenter og ett gull i magen Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2007 dytter denne igjen jeg:)
SnupsaTupsa Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 hei:) jeg er veldig usikker... har ikke hørt fra hun som har den enda. og den minner så veldig om en sånn skrangletrille vi hadde. var helt grusom:S carena... ser jo nesten helt lik ut, og en brukt trille til den prisen... må forhøre meg litt om det er i orden? )
to jenter og ett gull i magen Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2007 ja men er ingen skrangletrille ihvertfall. maclaren er bra det.
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 Hei=) Blander meg litt her jeg. Har nettopp kjøpt meg sånn selv. Og det er absolutt ingen skrangletrille! Hadde en sånn først,som jeg ble gal av,byttet til denne,og er superfornøyd! Kjempegod trillecomfort=) Og lillegutt stortrives der.
to jenter og ett gull i magen Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. juli 2007 stemmer det he he:) hadde jeg brukt den litt mer enn en tur inne på senteret så hadde jeg beholdt den:) men snuppa vil jo nesten ikke sitte i vogn og da gidder jeg ikke ha to triller her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå