Mirakeljenta08 Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 gutten min har alltid vært vanskelig i matveien. har akkurat nå godtatt brød. men må ha noe å være opptatt av hele tiden. enten bøker, eller kjøkkenredskap. er det flere barn som er sånn. bør jeg avvenne dette. han spiser godt da. veier 12100 så er ikke tynn. er 1år i dag eller er det normalt dette
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Sånn er min 1 åring også,gruer meg til han begynner i barnehagen i august..Min 3 åring var likedan, men vokste det heldigvis av seg. Tror det er bare en fase de er i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå