Gå til innhold

Inspirert her.....hvis du passer barna til ei venninne eit par timar el ein dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

forventar du da at du skal få betalt???

Eg har passa veninnen mine sine ungar av og til og eg vil ikkje ha betalt i det heile tatt..........eg har sagt at neste gong er det eg som trenger barnevakt!!

Eg har blitt tilbydd betaling kvør gong men eg har nekta!!!

Andre???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei ville aldri forventet å få betalt for det! bare koselig å passe en gang i blandt!

Skrevet

Hehe nei aldri i verden om jeg hadde tatt betalt for det. Hadde gjerne hjulpet ei vennine med avlasting en natt eller en helg innimellom uten å få betalt også.

Skrevet

Ikke til ei venninne nei

Skrevet

Nei, jeg og mine venninner hjelper hverandre nettopp fordi vi er venner! Og det er gratis blandt oss :)

Skrevet

Eg har heller ikkje tatt i mot betaling og eg har nekta når dei har tilbydd meg betaling. Eg har svar dei at neste gong er det eg som trenger hjelp så da har eg det til gode!!!

Eg har blitt litt sjokert når dei har tilbydd meg betaling

Skrevet

Nei, hadde ikke forventet betaling for å passe mine venninners barn. Ser på det som en koselig ting jeg. :-) Og neste gang er det gjerne vi som trenger barnevakt. :-)

Skrevet

Nei, det forventer jeg ikke.

Hvis de tilbyr seg å betale, sier jeg heller at de kan være barnevakt for mine en annen gang.

Greit å bytte tjenester syns jeg.

Skrevet

Ville ikke forventa betaling nei....men gjerne at veninna gjorde gjengjeld:)

Skrevet

Jeg har aldri betalt vennene mine for å sitte barnevakt. Det har av en eller annen grunn aldri falt meg inn.

Har aldri blitt tilbudt betaling for å passe venners barn heller. Har ikke tenkt over at det skal være en mulighet.

Den eneste som har fått betalt av meg er en som har passet på dagtid over flere dager, på dager hvor hun egentlig hadde fri.

Skrevet

Av venner og familie ville det aldri falt meg inn, men hadde forventet hjelp tilbake ved behov.

Hadde det vært veldig ofte og sjev fordeling, hadde det selvfølgelig vært hyggelig med ei flaske vin eller blomst til jul, men ikke noe jeg hadde forventet. Jeg hadde dog gitt det om noen passet mitt barn mer enn jeg passet deres.

Skrevet

Nei det forventer jeg ikke, man kan gjøre andre tjenester uten å måtte få noe igjen. Men jeg fikk nå masse tuppeware ting fra venninna mi etter at jeg passe jentene hennes når de var syke og hun måtte på jobb, og det var jo veldig snilt av henne :)

Skrevet

nei, har aldri tatt betalt og heller ikke btalt venner fro å være barnevakt.

Men har gjerne tatt med en blomst eller en annen oppmerksomhet til de dersom de har passet over lang tid, stilt opp på rekortfart i kriser osv!

Skrevet

Nei, aldri tenkt på betaling, nei!!!! Noe annet da jeg var toastmaster i bryllup og ikke fikk noen ting for det.....kun et takkekort med bilde....

Det som er greit med å være barnepasser for venners barn, er at da kan de hjelpe igjen, det er MYE viktigere enn betaling!!

Skrevet

Var du gjest i det bryllupet eller bare leid inn for jobben. Visste nemlig ikke at det var vanlig å betale en toastmaster hvis han var gjest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...