Gjest Lenchen Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Har dere fått flere og flere strekkmerker etter hvert svangerskap eller er de dere fikk (hvis dere fikk noen) første gang de eneste? Tenker kanskje at huden allerede er strukket fra før da Jeg var heldig å fikk få merker sist og de jeg fikk kom på snille steder slik at de ikke viser noe særlig... Skulle gjerne unngått å få flere
Leirha Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Jeg har bare vært gjennom 1 svangerskap, men var så heldig å ikke få noen strekkmerker. Er jo litt engstelig for å få noen nå, men det er jo alt i alt ikke så viktig.
Gjest Lenchen Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Neida, det er ikke så viktig, men det er bedre å ikke få enn å få hehehe.. Vi får satse på at vi er like heldige denne gangen
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Hei!:-) Det med strekkmerker har jeg hørt er mye hormonbetinget! Er man disponibel for det, skal det visst ikke hjelpe hverken å smøre seg eller noe. Jeg har født 4 barn, og har ikke ett eneste strekkmerke! Selv om jeg la på meg 17 kilo i det første svangerskapet og hadde mye vann i kroppen. La på meg mellom 9 - 12 kilo i dei andre svangerskapene! Har ei veninne som nettopp fikk sitt 4 barn og tror ikke hun heller har strekkmerker! Har hørt at strekkmerker blekner med åra, men har ikke erfaring, så det vet jeg ikke sikkert. Men det kan jo være som du sier at dei kommer på samme stedene som sist? Lykke til!
lille My-77 Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Jeg har bare gått gjennom et svangerskap, og er gravid for andre gang nå. Forrige gang var jeg hvertfall så heldig å ikke få noen strekkmerker, men gjorde ikke så mye bevisst for å unngå det.. Smørte meg på magen med body butter fra body-shop, men det var mest for velværets skyld.. Det er jo verdt å prøve, kanskje?Ellers er det en annen krem-stick fra body-shop som blir veldig anbefalt, inneholder kakaosmør.. Tror ikke det er så mye man kan gjøre fra eller til egentlig, tror det har litt med arv, kroppstype o.l. Men personlig synes jeg det er behagelig å smøre magen inn med en god krem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå