Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt...

Skulle hatt mensen søndag for tre dager siden, tok en test fredagen før for å sjekke siden jeg skulle på fest, den var negativ. Tok også en test i går, mandag, denne var også negativ- disse to var digitale prøver. Så tok jeg en til i stad, en sånn vanlig en.... Og da kom det opp en skyggestrek(tror jeg det heter). Har lest om dette her på denne siden før men husker jo ikke hva folk svarte...

Hva tror dere? Er det noen som har vært borti lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en skyggestrek er en strek uten farge.. :)

Vent 2-4 dager til, og test igjen. Er ikke noe annet å gjøre enn å vente dessverre..

Skrevet

ok!! Takk for svar!!! skal prøva å være tålmodig... :)

Skrevet

Det er nok ikke helt umulig at du er gravid nei.

De digitale testene er ikke like sensitive som mange av de andre testene. Jeg testet positivt med strimmel og negativt med digitalt på samme dag. To dager senere, og flere positive vanlige tester, slo det ut gravid på digital. Så jeg stoler ikke helt på det at det står at man kan teste positivt opptil 4 dager før ikm. Muligens enkelte gjør det, men slettes ikke alle.

Ta en ny test imorgen du, helst med morgenurin, så akal du ikke se helt bort ifra at du kan få positivt resultat.

Masse lykke til ;)

Skrevet

Takk takk;););)

Skal teste i morgen tidlig! Blir spennende!

Skrevet

jeg klarte ikke å vente jeg... testen ble positiv den!!!! ;);)

Skrevet

var hos legen i dag og der var testen svak positiv........ Fikk beskjed om å ta en test til om fire-fem dager... Blir jo litt gal av ventinga...

Så da er det ikke sikkert at det var en god nyhet allikevel....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...