Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 innbfrsikring her ? hvis an leier ktisk pliktig til å ha det.. gjelder for dine ting og annet innbo i leiligheten(skap, vask talett...og hvis det blir f.eks vannlekasje e.l.) -står i husleieloven hvis du ikke har så sliter du big time den dagen noe hender !
AneB Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Hvorfor syns du det virker som det er mange her som ikke har innboforsikring, egentlig? Det har i alle fall ikke jeg lagt merke til...
så var vi 4 Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 jeg hadde det gjennom jobben min som jeg akkurat har sagt opp og forsikringa gjelder i 6 mnd etter oppsigelse, så jeg har forsikring, men betaler ikke noe for det.
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 jeg har gså innboforsikring...har gjennom lo... men hvor har du det fra at det ikke er mange som har det her ?? kan ikke se jeg har sett noe om det
så var vi 4 Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Det kommer sikkert av at ingen har ført det opp som fastavgift på det andre innlegget.
winneboo Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Trodde alle måtte ha det jeg...eller? jaja jeg har hvertfall det
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 jeg har det. igjenom handel og kontor. men om jeg ikke hadde hatt det igjenom de så tivler jeg på at jeg hadde hatt det i det hele tatt.
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 så lngt har faktisk ikke eg komt enda.. glemmer dt alltid., hehe.. men må vel skaffe meg det snart ja.. eheh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå