Gå til innhold

Har blitt alene mamma! Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leverte en bunke ark til nav i dag.. Glemte å spørre hvor lang tid det tar før man får noe støtte.. Noen som veit?

Har hørt 3mndr..

Bor hos foreldra mine til jeg finner en egen leilighet.. Har regna ut at jeg kan klare meg i ca2mndr med kredittkort å sånn.. men så går det sikkert en mnd til før jeg finner et sted å bo da,,

Hmm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trist å høre! Håper det går bra med deg og at du finner ut av det som må til.

Jeg mener at det tar 1 mnd ca før nav gir utbetaling, men det er vist du ikkje har vært gift.

Skrevet

Ja håper på at vi blir sammen igjen jeg da..

men har hangla og skranta en stund og jeg har bare venta på at han skulle bli ferdig med alt mulig før vi flytta en plass vi alle 3 kunne trives.. Men det skjedde aldri så da flytta jeg og tassen hjem til vi får et annet sted å bo..

Var ikke gift bare samboere..

1mnd er ikke så lenge å vente.. håper det er det da.. :D

Skrevet

Har barnefar skrevet under på flyttemeldinga da?

Vis alt det er i orden så vil det nok da 3-4 uker før du begynner å få betalt.

Skrevet

jada han har skrevet under.. og foreldra mine måtte skrive under på at jeg bor hjemme..

Glad for at han ikke er voldelig eller noe.. De må slite litt med å komme seg bort tror jeg.. Skrive under på alt mulig!

Men det er norge i et nøtteskall skjemautfylling!

Jeg har en liten jobb får mellom 3000kr og 6000kr i mnd kommer ann på hvor mye jeg jobber sliter litt med å skaffe barnepass..Lurte på om jeg får mindre støtte hvis man jobber for mye eller noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...