Mamzen Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Skal fornye undertøet og her fått litt større bryst i forb med graviditet. Hvilke BH anbefaler dere? Har egentlig passe små pupper, så de trenger ikke støtte så veldig
skjotta Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 jeg var ganske stor FÖR jeg ble gravid, og na som melka holder pa a komme, sa har jeg beveget meg over i kategorien "gedigen" etter at jeg ble gravid har det bare vært triumph sine bh´er som er behagelige. dersom du ikke er kommet sa langt, kan jeg foresla a ligge unna blonder. blonder og hyperfölsome brystvorter er ikke godt. jeg foretrekker uten böyler na som brystene er fulle, men tror det er veldig individuellt.....
eh81 Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 jeg er veldig fornøyd med chantell BH ene, er jo noen forskjellige av dem også, men. jeg bruker F/G cup, så jeg må kjøpe på spesialforretning, så de er litt dyrere men veldig gode:)
april 09 & mai 12 Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Hei.. Hvor får du tak i chantell BHene?? Er det noen spesielle kjeder som selger de?? Jeg bruker F cup nå i triumph sine, men de begnner å bli litt små nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå