Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Jeg er helt knust! lillemor på under tre uker merker jo at jeg er stresset også, så jeg får ikke ro på henne heller. Det er ingen i nærheten som kan komme og hjelpe meg eller snakke med meg. Har snakket en del på telefon, men jeg føler meg like tom igjen etterpå. Jeg er så trøtt og sliten og alt føles så håpløst!
Expat Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Oj. Er han innlagt er det kanskje beste plassen for ham akkurat naa... Maa vaere knallhardt for deg da, hvor bor du, kanskje det er noen koselige dibbere der du bor?
Tigerjenta *Mamma til 3* Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Stakkars deg, høres grusomt ut for dere! Konsentrer deg om å holde deg oppe for jenta di sin skyld. Klart hun merker det når du er utafor. Men det er til begges beste om du klarer å roe det ned såpas at hun roer seg så kan du ringen noen eller øse historien din på oss i DIB for her tåler vi alt :-) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Bor i Hedmark. Men mannen min vil ikke at jeg skal snakke med noen om det heller, så jeg har ikke samvittighet til det. Ringte mamma da, for noen måtte jeg snakke med!
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Hei! Kjære du, det følger mange fordommer med psykriatrien, men en innleggelse er uten tvil det alle beste for den det angår. Min mann jobber på både det offentlige og et privat psyk sykehus her. Jeg kjenner mye til begge sider da jeg også har en far som har vært innlagt av div årsaker. Har også to nære familiemedlemmer som er bipolare. Kan jeg bidra med noenting, eller svare på noen spm, så bare ta kontakt med meg. Send meg pm så kan jeg gi deg msn adressen min.Hvis ikke du vil prate så direkte så er jeg å treffe på mail; [email protected]
snartmammapåny Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 huff da! Håper de hjelper mannen din, siden han er innlagt så trenger han sikkert litt hjelp. Håper han snart blir frisk da så du får litt hjelp med babyen. Tøft å være alene med en liten baby. Sender deg en kjempe klem!!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 Takk jenter, trenger litt sympati.Lillemor er våken igjen etter 10 min søvn, Må ta henne.
mammatilpia Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 Så trist at dette skulle hende nå. Du får prøve å tenke positivt, at mannen din er trygg og får hjelp der han er. Som du sier ønsker han ikke at du skal fortelle noen hvor han er. Veldig mange har en psykisk krise i livet, men forteller det ikke til noen. Jeg kjenner flere, og de har blitt bra igjen. Håper det ordner seg for dere.
Simselimsen Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 Jeg bor også i Hedmark. Om du vil snakke med noen som ikke er så langt unna kan du bare sende en PM. Jeg har selv vært innlagt en gang i tiden, så jeg skjønner hvordan det kan være:( Håper bare at han får det bedre med seg selv og at ting ordner seg for dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå