Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 har hørt at når det gjelder førstegangsfødende så er det ofte bare 3 uker til fødsel når hodet har festet seg... noen som har hørt det samme? Eventuelt føler at det stemmer?? - sikkert veldig individuelt, men er bare litt nysgjerrig:)
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Jeg er førstegangs, og hodet festa seg for 4 uker siden. Sitter her like gravid enda :-(
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Er førstegangs. Hodet festet seg i uke 34. Er nå i uke 41. En uke over termin... og ikke et tegn til fødsel... så stemmer ikke på meg!!
Celene -2.09.07~*HØYGRAVID*~ Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Jeg har hørt at på første gangsfødene kan hodet feste seg 8-6 uker før fødsel... så det betyr ikke at fødselen er nært forestående selvom hodet fester seg.
varg veum Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 her festet det seg ikke første gang og heller ikke denne gang.. (er 40+5)
rosa og en blå Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 tror heller det er omvendt ja.. festet tidli første gang.. husker ikke når men vet det var noen uker før permisjonen, fordi sambo var med og kjente på hodet utenpå magen.. og eg gjekk 10 dager over termin. alsto minst 5 uker etter det var festet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå