Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det normalt/ok at babyen legger på seg så lite ? Hun er ti uker gammel

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har lest et sted at de vanligvis legger paa seg 150-250 gram i uka, saa da er vell 100 litt lite? min kar ligger mellom 150 og 200 gram i uka.

Skrevet

Er litt lite,det normale er vel mellom 150 og 200g i uka. Men kommer litt ann på om hun har hatt kraftig øke i uken før, for det svinger ofte litt hvor mye de legger på seg. Må nesten sees i sammenheng.

 

Sa de ikke noe på hs da? Om hun hadde gått opp lite ville de vel bedt deg om å mate oftere.

 

 

Jeg sliter og med at småen legger lite på seg.. Han har så dårlig matlust.

Skrevet

Det varierer hvor mye babyene legger på seg! Hedda la på seg 250 gram i uka de første 8 ukene, for så å plutselig bare legge på seg 150 gram de neste 3 ukene. HS sa at det var greit, og at kurven plutselig ville stige igjen. Og det gjorde den!

 

Ta deg en tur til helsestasjonen hvis du er usikker, de kan gi råd og berolige bekymrede mammaer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...