Gjest Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Jeg og sambo har akkurat kjørt oss en tur på grusveier for å se om vi kunne få igang no fødsel. Det skjedde jo ikke og etter en time eller to blei vi lei og bestemte oss for å reise hjem å lage middag. Da vi skulle kjøre ut på veien igjen mot venstre kom det tre biler fra høyre vi måtte vente på. Sambo som kjørte så bare to av de...... Det eneste som gjorde at den siste bilen ikke traff min side i 90 km/h var at jeg så den og skrek rett ut! takk og lov så gikk det bra men det er bare flaks at vi nå ikke er på sykehuset hardt skadet. Vi kunne ha mistet babyen vår. Jeg og babyen kunne ha dødd. det hadde nok gått bedre med sambo siden det ikke ville ha vært hans side den traff, men tenk hva han måtte ha levd med resten av livet hvis jeg og baby hadde dødd. herregud er livredd her jeg sitter, men også utrolig glad for at jeg kan sitte her og faktisk skrive dette! Nå har jeg virkelig begynt å tenke på hvor fort sånne ting kan skje. Det gikk jo bra, men det er masse tenk om. måtte bare dele med noen. hehe. vil liksom ikke ringe mamma for da får hun helt hetta! Fy søren jeg er glad for at vi fortsatt er her alle tre.
Enitsirk79 Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Åh uff så grusomt. Sånt blir man skikkelig skjelven av og det sitter i lenge. Godt du så alle tre bilene da. Synd ikke bilturen førte til rier da. Når hadde du termin forresten?
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 for å sett i gang en fødsel, må samboeren din la det gå inni deg. det er et stoff i sæd, som setter i gang fødselen. det nytter ikke bare å ha vanli sex uten at det går for han..
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 ja det har vi da prøvd hver kveld i ja la oss se. to uker. hehe. det funker ikke. og var egentlig ikke helt poenget med historien da. men ellers takk for tipset.
filijokus *fødeklar* Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Jeg fikk helt frysninger jeg nå. Stakkars deg så skummelt!!!! Håper du klarer og slappe av og at babyen din kommer snart..!!
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Uff - så ekkelt! Godt det gikk bra med dere! Kanskje fødselen starter i natt da ;-) Lykke til i hvert fall!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 Kanskje det er en ny måte å "skremme vannet" av folk på..... Lykke til med fødselen
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 Holdt på å bli påkjørt idag jeg også da jeg skulle gå over veien...bilden til venstre hadde stoppet, men jeg måtte vente på bilen fra høyre slik at han også kunne stoppe....da høyre bil hadde stoppet så skulle jeg til å gå og tok en halvt skritt uti veien..plutselig peisa venstre bilen rett foran nesa mi-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fant ut at han ikke gidda å vente lenger han da sjø...fy faan jeg skulla drept'n om jeg hadde mulighet! Jævli lurt å bestemme seg for å kjøre når noen skal over veien!! Kjente at hvis han hadde drept babyen da hadde jeg ønsket meg død også..og iallefall han som kjørte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!blir så jævla irritert på sånne!! der ja!
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 Uff, saa forferdelig. Fint at det gikk bra!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå