Ranveig R Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Har i går og i dag hatt vondt i magen, når eg har rørt på meg, eller når småen på 21mnd har klatra opp på fanget. Ringte legen min og kom til sjekk. Han kunne ikkje seie så mykje anna enn at det var livmora som var vond, for eg kjente ingenting når han trykka andre plassar (tarmar, bekken osv). Men til gjengjeld gjorde det skikkelig vondt då han trykka på livmora. Heile vegen frå øverst til nederst. Fekk beskjed om at det er ok med litt vondt, men vedvarande smerter skal ein ikkje ha noko særleg av. Så viss det ikkje blir bedre i løpet av eit par dagar ville han sende meg til sjekk på klinikken. Og eg måtte sjølvsagt ta kontakt igjen om eg fekk masse kynnare eller blødning. Andre som har opplevd dette? Blei det gjort noko med det eller gjekk det over av seg sjølv? Er forresten i veke 24.
vero:o) Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 hei jeg er i uke 23 å har hatt vont eller øm helt nede i magen eller livmora..jeg har hatt det av og på hele svangerskapet.de sier det er bare for det vokser,ikke vet jeg... ikke noe gale ivertfall..:)men jeg har vont i bekkenet og da,kan jo ha noe å si det og..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå